تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتودنسی، عامل خودکشی دختر نوجوان +عکس

دفترچه خاطرات دختر 13 ساله راز خودکشی او را فاش کرد+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پدر رزالی اویلای 13 ساله با ناراحتی از لحظه دردناکی که با جنازه حلق آویز شده دخترش در اتاق خواب مواجه شده بود صحبت می‎کند.

او درباره این حادثه هولناک می‌گوید: نیمه های شب بود که شنیدن صدایی مرا وحشت زده به اتاق دخترم رساند، وقتی در اتاق را باز کردم، رزالی خود را به دار آویخته بود.

او را سریعا به بیمارستان رساندیم، اما متاسفانه کار از کار گذشته بود.

این مرد در ادامه صحبتهایش می‌گوید: در اتاق رزالی یک دفترچه خاطرات  پیدا کردم که در آن چیزهای تکان دهنده ای مربوط به آزار و اذیت او در مدرسه نوشته شده بود.

محتویات داخل دفترچه به تمسخر رزالی توسط همکلاسی هایش هم اشاره می کرد که مدام او را به خاطر دندان های ارتودنسی شده اش تحقیر می کردند.

رزالی همچنین در این دفتر به چهره زشت خود اشاره کرده بود که به خاطر آن دچار افسردگی شده بود و همه این موارد دست به دست هم داد تا او به زندگی خود پایان دهد.

پدر این دختر اکنون به دنبال کسانی است که اسمشان توسط دخترش به عنوان آزار دهندگان و عوامل مرگ او ثبت شده است.

گفتنی است؛ این حادثه در کالیفرنیا به وقوع پیوسته است.

علت عجیبی که دختر نوجوان را وادار به خودکشی کرد+عکس

علت عجیبی که دختر نوجوان را وادار به خودکشی کرد+عکس

انتهای پیام/

دفترچه خاطرات دختر 13 ساله راز خودکشی او را فاش کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتودنسی، عامل خودکشی دختر نوجوان +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..