تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش حداد عادل به انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی

غلامعلی حدادعادل، مشاور رهبرانقلاب و رئیس‌ اسبق مجلس شورای اسلامیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامعلی حدادعادل، مشاور رهبر انقلاب و رئیس‌ اسبق مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام اسرائیل و همراهی دونالد ترامپ و ایالات متحده امریکا در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، پستی را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرد و راهکاری را برای مقابله با این تصمیم اعلام نمود.

حداد عادل در این توییت نوشت:

تنها راه مقابله با تصمیم ترامپ اینست که کشورهای اسلامی یکپارچه اعلام کنند که روابطشان را با هر کشوری که سفارتخانه‌ خود را به قدس منتقل کند قطع خواهند کرد.

گفتنی است؛ این تصمیم اسراییل و آمریکا، واکنش های بسیاری  از مردم و دولت های جهان را به همراه داشته است.

غلامعلی حدادعادل، مشاور رهبرانقلاب و رئیس‌ اسبق مجلس شورای اسلامی 

انتهای پیام/

حدادعادل، راهکاری را برای مقابله با تصمیم اسراییل اعلام کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش حداد عادل به انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..