تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372) عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان «372» 

جدید ترین تصویر هاي اینستاگرام سلبریتی هاي سرشناس ایرانی که طی چند روز قبل به اشتراک گذاشته اند را در ادامه میبینید.

عکسی ناب و تکرار نشدنی از پشت صحنه فیلم ناب و تکرار ندشنی /قیصر/, آغاز مطلب امروزمان را ناب و تکرار نشدنی کرده هست* اساتید سینما جمشید مشایخی, مسعود کیمیایی و بهروز وثوقی در حال بازبینی دیالوگ هاي فیلم. برای هر سه استاد هر کجا که میباشند آرزوی سلامتی و طول عمر داریم.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)تصویر بدون شرح سحر سباغ سرشت بازیگر و تهیه کننده سینما درکنار رفقای رنگاوارنگ اش.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)بی تیم ماندن مجتبی جباری رابه اینستاگرام ربایش کرده و پس از سال‌ها اکانت داشتن, روی به استوری و پست آورده هست. عکسی از او درکنار پسرش آقا ماهور را شاهد هستید. ماهور ازآن دسته نام هایي هست که مانند رها دخترانه و پسرانه ندارد ودر واقع /اسپورت/ هست. 

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)استقبال فلور نظری از پسرش در فرودگاه امام «ره». فلور بانو حتی تحمل شنیدن رسیدن بخیر هاي مردم را هم ندارد و کامنت هاي چنین پست مثبتی را هم بسته هست. به این می‌گویند یک هنرمند مردمی*

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)سلفی جواد کاظمیان درکنار مهربان خواهرش که امیدواریم درکنار هم خوشحال باشند./ عکس های بازیگران

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)سلفی حسن معجونی و رفقا حامی طبیعتش, در دامان طبیعت. رضا بهبودی را دراین بین توانستیم تشخیص بدهیم.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)تصویر جالب پژمان جمشیدی و برادر بزرگترش آقا هومن, به مناسبت تولد خان داداش جان. تبریک فراوان.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)آتیلا پسیانی عکسی قدیمی از نخستین حضورش در عرصه هنرهای نمایشی که به 50 سال پیش برمیگردد, گذاشته هست. قطعا این حضور زودهنگام به لطف داشتن مادری هنرمند امثال زنده ذکر جمیله شیخی بوده هست. 

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)رپورتاژ آگهی رز رضوی برای کلینیک دوستش.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)هومن سیدی برای حضور در توزيع خصوصی فیلم /آذر/ ساخته محمد حمزه اي, به سینما آزادی رفته بود.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)رابین هود محرابی در یکی از سفره منزل هاي فرحزاد.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)حمید گودرزی بار ها با تصویر هایش ثابت کرده هست که یک عشق موتور حقیقی هست ودر اکثر موارد با موتور هایش در شهر تردد می‌کند.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)بهرنگ جان بسیار خوشبینانه امیدواریم که کپشنِ زیر پست, اشاره به خودت نباشد* وگرنه می‌روی توی رنکینگ نهایی /خدایان اطمینان به نفس/ و با ید با استاد تتلو رقابت کنی.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)هرروز یک تصویر از تئاتر گم و گور با میهمان هایي که شب قبل اش این نمایش را دیده اند, خدمت تان داریم. اینبار با حضور افسانه چهره آزاد, عباس یاری, لیلا بلوکات, هوشنگ گلمکانی و سایر عزیزان.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)شبنم فرشاد جو در حال گشت و گذار در کاشان خوشگل. کاشان به علت نزدیکی نسبی به تهران مکانی محبوب برای مسافرت هاي یک روزه پایتخت نشینان هست.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)حمید فرخ نژاد عکسی از این تست گریم خود به اشتراک گذاشته هست ولی در باره جزئیات کار آن توضیحی نداده. گریمش خیلی شبیه به تصویر هاي و نقاشی هاي زنده ذکر امیرکبیر شده هست و احتمال این که تست گریم این نقش باشد, بسیار چندان هست.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)نیکی بانو کریمی هم بعنوان بازیگر و تهیه کننده در توزيع خصوصی فیلم /آذر/ در سینما آزادی حضور داشتند.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)عزیزان در توزيع خصوصی فیلم /ثبت با سند برابر هست/ به کارگردانی بهمن گودرزی که شب قبل در پردیس زندگی برگزار شده بود. با حضور سپند امیرسلیمانی, یزدان فتوحی, آیدا جعفری, علی مشهدی, نیما نکیسا «*», مجید صالحی, مهدی یغمایی, مهران رجبی و پوریا حیدری

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)دیروز هشتادمین سال روز تولد زنده ذکر واروژ هاخبندیان «واروژان» بود. یکی از نوابغ تکرار نشدنی آهنگسازی و تنظیم که یادگار هاي بینظیری برای موسیقی ایران بجای گذاشته هست. پوری بنایی این تصویر را از مراسم بزرگداشت این هنرمند فقید در جشن هشتاد سالگی اش گرفته, درکنار استاد ناصر چشم آذر.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)پرستاره ترین قاب هفته را جعفر پناهی از یک دورهمی خصوصی به اشتراک گذاشته. با حضور مجید مظفری, ایرج طهماسب, حامد بهداد, نوید محمدزاده, بهرام رادان, محمدرضا هدایتی, یسنا میرطهماسب و سایر عزیزان. یسنا باید این تصویر را بعنوان بزرگ ترین سربلندي زندگی اش روی کمرش خالکوبی کند.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)سلفی جالب سیدمهدی رحمتی درکنار سرور جپاروف و فرزندان بانمک اش. جپاروف پرافتخار ترین بازیکنی هست که تا بحال در لیگ ایران حضور داشته هست.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)یعنی ارسلان جان با بردباری و ایمان دکمه هاي پیراهنت بسته می شود و پاچه شلوارت پایین می رود؟* بعید می‌دانم, مقداری عمل هم ضروری هست.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)پانته آ بهرام هم عکسی زیرخاکی رو کرد, مرتبط به سریال قدیمی /ایستگاه/ درکنار هنرمندانی چون محمدعلی کشاورز, پروانه معصومی, علی دهکردی, برزو محترم, امیر غفار منش و سایر عزیزان.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)سید احمد خمینی برادرش هادی رابه آرایشگاه برده و موهایش را مدل مو هاي خودش زده هست.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)واکنش سهراب مرادی به ابراز لطف مردم نسبت به تاریخ سازی اش در ورزش ایران. سهراب جان انشاالله در المپیک رکورد خودت را افزایش خواهی داد. می دانیم که می توانی.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)دیروز تولد مهدیه محمدخانی خواننده کارساز آواز سنتی کشورمون بود. برای ایشان هم آرزوی سلامتی و شادی داریم.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)اگر کسی نشناسدشان خیال می کند پدر و پسر میباشند از بس شباهت موج می‌زند, علی الخصوص در نحوه لبخند*

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)من جای امین تارخ و سایر اساتید بودم, دیگر سر کلاس بازیگری نمی رفتم و هنرجو ها را هم از ادامه این هنر منع می‌کردم.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)عرض تسلیت داریم خدمت علیرضا دبیر قهرمان سابق کشتی کشورمون که سوگوار رفتنِ پدر میباشند. آرزوی صبر و آرامش داریم برای علیرضا و خانواده محترمش.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)سلفی علیرضا نیکبخت با جمله اي اخیر از استاد مریم کاویانی.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)امروز رابه خاطر بسپارید ودر تاریخ ثبت کنید. امروز, روز مرگ لوتی گری بود.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)/کز سنگ دایورت خیرزد, هنگام پست یاران/

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)با حدود چهل درصد از بهاره رهنما مطلب را ادامه می‌دهیم.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)علی انصاریان و کلبه جنگلی شان در فیلم. علی جان اینی که ما می بینیم بیشتر شبیه آلاچیق هست تا کلبه, فکر کنم طراح صحنه تان بد آدرس داده هست.

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)نصرالله رادش نخستین سالگرد ازدواحش رابا این تصویر نصفه و نیمه درکنار همسر جان جشن گرفت. طبیعتاً باید ازدواج دوم جناب رادش باشد که برای ایشان در زندگی مشترک جدیدشان آرزوی خوشبختی داریم

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان «371»

عکس های خبری از بازیگران و ستاره ها «370»

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران «369»

عکس های بازیگران و خبرهای جنجالی «368»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان (372)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..