تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد بنزما از روند برگزاری مراسم توپ طلا

کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، به انتقاد از روند برگزاری مراسم توپ طلا پرداخت.

به گزارش شما نیوز ، برنده توپ طلا شب گذشته مشخص شد و رونالدو، هم تیمی بنزما موفق شد برای پنجمین بار این عنوان را از آن خود کند. در ابتدا فهرستی از 30 کاندید توپ طلا منتشر شد که کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید نیز یکی از کاندید‌ها بود. با این حال تنها 3 نفر برتر از سوی مجله فرانس فوتبال معرفی شدند و رای دیگر بازیکنان فاش نشد. ستاره فرانسوی رئال مادرید نیز به انتقاد از این روند پرداخت.

او نوشت:" بعد از مشخص شدن سه نفر برتر، دیگر افراد حاضر در فهرست رده بندی نخواهند شد؟"

پیشتر که فیفا برگزار کننده مراسم توپ طلا بود، رای تمامی افراد فهرست برترین بازیکنان را منتشر می‌کرد و بدین ترتیب، بازیکنان برتر سال رده بندی می‌شدند ولی از دو سال پیش که فرانس فوتبال، بار دیگر برگزاری مراسم را برعهده گرفته، تنها سه نفر برتر معرفی می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد بنزما از روند برگزاری مراسم توپ طلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..