تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز نمایشگاه نقاشی های رضا بیگناه در گالری مژده

نقاشی های رضا بیگناه، هنرمند ایرانی مقیم کانادا ، در گالری مژده روی دیوار است.

به گزارش شما نیوز ،این هفتمین نمایشگاه انفرادی او به شمار می آید که اغلب شان در تورنتو کانادا بود. 

بیگناه درباره آثارش گفت: هر دوره از نقاشی هایم متاثر از رویداد یا اتفاقی است که مرا ملزم به بیان خود کرده است. مهاجرت، و همزمان اندیشیدن در دو فرهنگ متفاوت، اگر چه بیشترین تاثیر بر فرم و مضمون نقاشی هایم داشته است، اما به طور کلی انسان، به معنای وسیع کلمه ، محور تمام ٱنهاست. با اینکه هر دوره از کارهایم، مستقل و متفاوت به نظر میرسد، اما در نهایت مضمون مشترکی دارند که درونیات مرا بازگو می کنند.

بیگناه متولد ۱۳۴۹ ، سال ۱۳۷۹ کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش از دانشگاه تربیت مدرس و سال ۱۳۹۲ کارشناسی طراحی داخلی از کالج کانستوگا کانادا را اخذ کرده است. او ۱۵ تجربه در زمینه کارگردانی تئاتر و چهار تصویر‌سازی کتاب کودک را نیز در رزومه هنری خود دارد.

نمایشگاه نقاشی های رضا بیگناه تا بیست و یکم آذر ماه در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، علامه شمالی، هجدهم شرقی، پلا ۲۷ دایر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز نمایشگاه نقاشی های رضا بیگناه در گالری مژده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..