تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی‌حسینی: در مسابقات مشکل روانی نداشتم

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: در مسابقات جهانی از لحاظ روحی و روانی مشکلی نداشتم بلکه بدنم ناهماهنگ بود و امیدوارم توانسته باشم دل خانواده‌ام را شاد کنم.

به گزارش شما نیوز ،و به نقل از ایسنا، سعید علی‌حسینی در مورد علت افتادن وزنه‌ها در حرکت یک ضرب دسته فوق سنگین وزنه‌برداری قهرمانی جهان بیان کرد:  تو صحنه مسابقه استرسی نداشتم اما قبل از این که به مسابقات بروم زانویم التهاب داشت و تمرینات پرفشار را تا روز آخر نداشتم. حتی وزنه‌برداران در آمریکا هم تمرین سنگین داشتند اما من نه؛ چون زانویم بدتر می‌شد و به مسابقات نمی‌رسیدم.


او افزود: از لحاظ روحی و روانی مشکلی نداشتم بلکه ناهماهنگی بدنم بود و تا بدنم فشار را احساس کرد ناهماهنگی ایجاد شد.

علی‌حسینی در پاسخ به این پرسش که در مسابقات جهانی فقط دنبال کسب مدال بود یا رنگ آن هم برایش مهم بود؟ تصریح کرد: شرایطم در اردوی بابلسر خیلی خوب بود. من و بهداد  برای کسب مدال طلا آمده بودیم. اما از قبل می‌دانستیم تالاخادزه وزنه‌بردار باکیفیتی است و خیلی خوب جلو می‌رود. پیشی گرفتن از او کار سختی است و نیاز به برنامه‌ریزی دارد. ان‌شاءالله با کمک مربیان برنامه‌ای داشته باشیم که با او خوب رقابت کنیم.

نایب قهرمان جهان در پاسخ به این پرسش که روی سکو به چه چیز فکر می‌کرد؟ تاکید کرد: روزهایی که می‌توانستم باشم و نبودم و اتفاقاتی که افتاده بود. هر چیزی که هشت سال به آن فکر کرده بودم از جلوی چشمانم رد شد.


او در مورد برنامه‌اش برای آینده گفت: ان‌شاءالله این مسابقات سکوی پرتا ب من باشد. هدفم المپیک است امیدوارم بتوانم همین طور جلو بروم. البته کمک مسوولان مهم‌ترین تاثیر را در کار من می‌تواند داشته باشد.


علی حسینی در پاسخ به این پرسش که مدالش را به چه کسی تقدیم می‌کند؟ بیان کرد: اولویت پدرم و خانوداه‌ام هستند زیرا بیش‌ترین آسیب را آن‌ها دیدند. امیدوارم بعد از این همه مدت توانسته باشم دل‌شان را شاد کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی‌حسینی: در مسابقات مشکل روانی نداشتم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..