تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دانلود نرم‌افزار تغییر صدا تا دانلود بازی فیفا 18

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود بازی "بدو دهقان بدو" ، هدیه بازی سازان ایرانی به دهقان فداکار

ازبرعلی حاجوی یا همان ریزعلی خواجوی ، دهقان فداکار یکی از شخصیت های دوست داشتنی در دروان کودکی بسیاری از ایرانی هاست ، انسانی که یکی از نمادهای فداکاری و ایثار در کتاب های درسی ماست.

بازی سازان ایرانی با الهام از داستان این شخصیت ملی اقدام به ساخت یک بازی در سبک دونده برای موبایل کرده اند که توانست در نمایشگاه TGC2017 (نمایشگاه بین المللی بازی تهران) به عنوان بهترین بازی موبایلی انتخاب شود.

دانلود بازی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 دانلود Meteogram widget 1.13 ؛ کاملترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا 

 

با آمدن فصل سرما ، افراد به برنامه ای نیاز دارند که به آنها وضعیت هوای محل سکونتشان را نشان دهد. نرم افزار Meteogram widget در اصل یک گجت بسیار معروف و پرطرفدار است که در گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و به شما نشان می‌دهد وضعیت سرما یا گرمای هوا در محل سکونت شما به چه صورت است.

دانلود Meteogram widget 1.9 کاملترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا

 دانلود C Mobile Call Recorder Premium v13.6 ؛ برنامه ضبط مکالمات دوطرفه 

 ضبط مکالمات تلفنی امروزه بسیار حائز اهمیت است، مخصوصا برای افرادی که شغل آنها طوری است که به یک تماس و مکالماتی که در برقرار می‌شود بسیار وابسته و نیازمند هستند. به همین خاطر امروز به معرفی نرم افزاری پرداخته ایم که در این امر به شما کمک می‌کند. نام این برنامه «C Mobile Call Recorder Premium» است و از طریق آن می‌توانید همه مکالمات صوتی خود را ضبط کرده و از آن استفاده نمایید. نرم افزار C Mobile Call Recorder Premium همچنین قابلیت این را دارد که به طور خودکار از مکالمات شما فایل صوتی تهیه کند. دانلود C Mobile Call Recorder Premium v13.4 برنامه ضبط مکالمات دوطرفه

 دانلود Gallery Vault Pro 3.3.2؛ برنامه مخفی سازی عکس و ویدئو 

 

نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures یک ابزار عالی در زمینه مخفی کردن تصاویر و ویدئو ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به تعداد نامحدود تصاویر و ویدئو های موجود در گالری خود را مخفی و از گالری خارج کنید.

حتی می توانید آیکون این نرم افزار را در گوشی خود نیز مخفی کنید تا دیگران از وجود چنین برنامه ای در گوشی تان نیز باخبر نشوند. نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است و توانسته در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.

دانلود Gallery Vault Pro 3.1.11؛ برنامه مخفی سازی عکس و ویدئو

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 

 دانلود 7.15.0 Evernote برای اندروید و Ios ؛ بهترین نرم‌افزار یادداشت برداری

 نرم افزار Evernote ابزاری فوق العاده برای نوت برداری و یادداشت در گوشی های هوشمند است. این نرم افزار با محیط کاربری بسیار زیبا و امکانات کاربردی اش توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را در گوگل پلی دریافت کند و تا کنون بیش از 100 میلیون بار  دانلود شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی و به صورت نامحدود یادداشت ایجاد کنید و برای یادآوری آن، صدای دلخواه خود را اختصاص دهید.دانلود 7.12 Evernote برای اندروید و Ios ؛ بهترین نرم‌افزار یادداشت برداری

 دانلود 3.8.3 Glitch Pro؛ ایجاد تصاویر مبهم و ناقص 

 نرم افزار Glitch Pro یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ساخت تصاویر مبهم و نامشخص است. با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر خود را ویرایش کنید و از آن عکس گیج کننده ایجاد کنید. تصاویر مبهم این روز ها در شبکه های اجتماعی محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. شما نیز می توانید با این نرم افزار تصاویر خود را به گونه جدیدی تبدیل کنید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. نرم افزار Glitch Pro توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.2 از 5.0 را کسب کند. Glitch Pro 

 دانلود VoiceFX Voice Effects Changer Pro 1.1.0؛ صدای خود را تغییر دهید 

 نرم افزار VoiceFX Voice Effects Changer یک ابزار عالی در زمینه تغییر صدا است. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدای خود را به صورت زنده تغییر دهید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این نرم افزار می تواند صدای شما را به بیش از 20 نوع صدا (کودک، مرد، زن، ربات و ...) تغییر دهد. این نرم افزار توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.2 از 5.0 را کسب کند. VoiceFX Voice Effects Changer

 دانلود YoWindow Weather 2.4.7 برای اندروید و Ios / نرم افزار پرطرفدار پیش‌بینی وضعیت آب و هوا 

 نرم افزار Weather YoWindow ابزاری عالی برای پیش بینی آب و هواست. این نرم افزار با 10 میلیون بار دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب ترین ابزارهای هواشناسی گوشی های هوشمند معرفی شده است. همچنین این نرم افزار کاملا هوشمند است مثلا با توجه به موقعیت زمانی شما برای روز پس زمینه روز و برای شب پس زمینه شب به گوشی شما خواهد بخشید، در لحظات بارانی و یا برفی نرم افزار دقیقا باران و برف را روی گوشی شما شبیه سازی می کند.
Weather YoWindow

 دانلود 8.2.0 FIFA Mobile Soccer ؛ لذت بازی با کیفیت fifa در گوشی هوشمند شما 

 

بازی FIFA Mobile Soccer از سری بازی های کمپانی FIFA است که برای طرفداران فوتبال عرضه و همزمان با انتشار FIFA 17 برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر شده است. این‌بار کمپانی FIFA یک بازی ساده و کم حجم را برای کاربران خود طراحی کرده است. حجم این بازی بر خلاف انتظار، به نسبت دیگر بازی های مشابه بسیار پایین است .

دانلود FIFA Mobile Soccer ؛ لذت بازی با کیفیت fifa در گوشی هوشمند شما

  دانلود 4.2.3 KineMaster؛ ویرایشگر قدرتمند فیلم‌ها در گوشی 

 

بدون شک یکی از کامل ترین و حرفه ای ترین برنامه های ادیت و ویرایش ویدئو است. به کمک این برنامه شما به راحتی و به شکلی کاملا حرفه ای می توانید عکس ها و ویدئو های خود را مونتاژ کنید و عکس ها و ویدئوهای دلخواه خود را بسازید.

این اپلیکیشن برای کاربر امکان اضافه کردن طیف وسیعی از افکت ها و همچنین کلیپ های صوتی را فراهم می آورد. به علاوه این برنامه مجهز به یک ضبط کننده صدا می باشد که به کاربر امکان می دهد تا بر روی ویدئوهای خود صدای خود را ضبط کند.اگر چه برای کاربران آماتور کار با این ادیتور حرفه ای نیاز به کمی زمان دارد اما بی گمان  kineMaster  یکی از بهترین ها برای اندروید است.

  KineMaster Pro – Video Editor 4.1.0.9287

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دانلود نرم‌افزار تغییر صدا تا دانلود بازی فیفا 18»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..