تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحیمی‌: ایران برای پیشنهاد برگزاری اجلاس سازمان کنفرانس اسلامی پیش قدم شود

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند برای درخواست برگزاری اجلاس سازمان کنفرانس اسلامی پیش قدم شود.

به گزارش شما نیوز ،علیرضا رحیمی درباره موضع ترامپ برای انتقال پایتخت اسرائیل به قدس، اظهار کرد: موضعی که آمریکا اتخاذ کرده خلاف قواعد و معاهدات بین‌المللی و اهانت آشکار به مقدسات مسلمین بود.

وی افزود: بسیاری از کشورهای اسلامی بدون انسجام قبلی موضع واحدی در برابر این اقدام اتخاذ کردند و ما صرف‌نظر از اختلافاتی که وجود دارد این را به فال نیک می‌گیریم که دنیای اسلام به صورت مشترک موضع اعتراضی در محکومیت این اقدام اتخاذ کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: به نظر می‌رسد هم سازمان کشورهای اسلامی باید به فوریت در این باره اعلام نظر واحد کنند و هم اتحادیه عرب که ادعای حمایت از مردم فلسطین را دارد باید موضع واحدی در این رابطه اتخاذ کند. در حال حاضر به صورت غیرمنسجم مواضع واحدی گرفته شده که لزوما از یک خواستگاه نشات نمی‌گیرد و نمی‌توان مواضع دوگانه سعودی‌ها در خصوص آمریکا را به این حساب گذاشت.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی می‌تواند برای درخواست برگزاری اجلاس سازمان کنفرانس اسلامی و تدوین پیش‌نویس بیانیه‌ای در محکومیت این اقدام پیش قدم شود.

وی در پایان گفت: به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها گام به گام در حال تست وضع خاورمیانه هستند. آنها در محور مقاومت شکست خورده‌اند و در سوریه نتوانستند سناریوی خود را به پیش ببرند و حالا از مسیرهای دیگری در حال تقویت اسرائیل و جایگزین کردن شکست خود در خاورمیانه هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحیمی‌: ایران برای پیشنهاد برگزاری اجلاس سازمان کنفرانس اسلامی پیش قدم شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..