تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقوع حادثه وحشتناک حین تزئین درخت کریسمس! +تصاویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 5 شهروند گواتنمالایی که مشغول تزئین یک درخت کریسمس در این کشور بودند در حادثه ای وحشتناک در اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند. این پنج قربانی، چهار مرد و یک مرد بودند. تماس این پنج نفر با یک کابل فشار قوی علت حادثه تلخ اعلام شده است. در لحظه وقوع حادثه، آنها مشغول تزئین یک درخت مصنوعی کرسمس در این پارک بودند.

حادثه وحشتناک جان 5 نفر را حین تزئین درخت کریسمس گرفت! تصاویر

 تصاویری که منتشر شده است جنازه قربانیان را در حالی که روی کف زمین در پارک افتاده اند نشان می دهد. این حادثه در منطقه "ال کارمن فرانترا" در مرز با مکزیک رخ داد. سن قربانیان بین 17 تا 24 سال اعلام شده است.

گفتنی است؛ پلیس و گروه اورژانس پزشکی بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند اما موفق به نجات جان قربانیان نشدند.

حادثه وحشتناک جان 5 نفر را حین تزئین درخت کریسمس گرفت! تصاویر

 انتهای پیام/

تزئین درخت کریسمس بلای جان 5 شهروند گواتنمالایی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقوع حادثه وحشتناک حین تزئین درخت کریسمس! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..