تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار؛ این آهنگ های پاییزی اشک شما را در خواهند آورد

۶۴۲۱۳۵

۱۴۱  بازدید

اساسا یکی از کارکردهای مهم موسیقی، برانگیختن احساسات است و مطمئن باشید اگر بتوانید در مواجهه با یکی از همین مخاطبان حرفه ای و پر مدعای موسیقی گوشی آنها را از دست شان بقاپید و در فولدر آهنگ های شان بالا و پایین کنید، حتما یکی دوتا از همین آهنگ های پاپ غمگین ایرانی پیدا می کنید.

روزنامه هفت صبح - بهنام مظاهری: معمولا وقتی صحبت از موسیقی غمگین ایرانی می شود مخاطبان حرفه ای موسیقی و به خصوص موزیسین های پر مدعا یک جور چهره در هم می کشند و رو بر می گردانند که یعنی مثلا ما شکست عاطفی نمی خوریم و آهنگ های غمگین ایرانی هم فقط مخصوص آدم های افسرده و بی سلیقه است. اما واقعیت چیز دیگری است، اساسا یکی از کارکردهای مهم موسیقی همین برانگیختن احساسات است و مطمئن باشید اگر بتوانید در مواجهه با یکی از همین مخاطبان حرفه ای و پر مدعای موسیقی گوشی آنها را از دست شان بقاپید و در فولدر آهنگ های شان بالا و پایین کنید، حتما یکی دوتا از همین آهنگ های پاپ غمگین ایرانی پیدا می کنید.

 هشدار؛ این آهنگ های پاییزی اشک شما را در خواهند آورد

پس از آنجایی که فصل پاییز رو به اتمام است هر خواننده ای هم اگر قصد تولید قطعه ای با حال و هوای پاییزی داشته تا الان دیگر باید این کار را کرده باشد، از میان قطعات تولید پاییز 96 بهترین های شان (آنهایی که برای شعور مخاطب شان احترام قائل شدند) را انتخاب کردیم تا شنیده شدن شان را توصیه کنیم.

پاییز: مهدی یراحی

مهدی یراحی که تا امروز یکی از طلایه داران پاپ غمگین ایرانی بوده، حالا یکی دو سالی است که سعی می کند از آن ناله های کشدار و اگزجره فاصله بگیرد و از صدای توانمندش در فرم های دیگر موسیقی هم بهره ببرد، قطعه ای با نام پاییز را به تازگی تولید کرده که بدون حرف پیش نشان می دهد. این خواننده در تغییر فاز آهنگ هایش تا حد زیادی موفق عمل کرده و توانسته ترکیب خوبی از صدای ایرانی پسندش با فرم مدرنی از موسیقی پاپ بسازد. قطعه «پاییز» بدون شک می تواند همدم خوبی برای ساعات تنهایی تان باشد.

 هشدار؛ این آهنگ های پاییزی اشک شما را در خواهند آورد

خون بس: گروه دارکوب

قطعه «خون بس» دارکوب را شاید نتوان صرفا در زمره آهنگ های پاییزی قرار داد. سوز سنگین این قطعه شما را در هر فصلی از سال هم که باشید زمین گیر خواهد کرد. روزبه بمانی که این روزها فرمول ترانه سرایی اش آلت دست ترانه سرایان تازه کار شده، این بار فراتر از خودش قدم برداشته و سنت های سختگیرانه ایرانی را به صورت زیرپوستی به چالش کشیده است.

 هشدار؛ این آهنگ های پاییزی اشک شما را در خواهند آورد

بمانی خودش زحمت خواندن این قطعه را به دوش کشیده و انصافا هم خوب از عهده این کار بر آمده، ناگفته نماند که آهنگسازی و تنظیم هومن نامداری تاثیر بسزایی در شنیدنی تر شدن این ترانه داشته. «خون بس» بدون شک یکی از جدی ترین و نقادانه ترین قطعاتی است که در موسیقی پاپ بعد از انقلاب تولید شده. اگر هوس گریه به سرتان زده، هر جا که هستید این قطعه را پلی کنید.

وایسا: کیان پورتراب

کیان پورتراب، خواننده گروه کامنت که حالا دیگر به صورت مستقل کار می کند، قطعه وایسا را به تازگی و با همان سبک و سیاق آهنگ های خودش تولید کرده که شنیدنش خالی از لطف نیست. قطعه «وایسا» آنقدرها هم غمگین نیست اما حال و هوای پاییزی دارد، روان و ساده است و مناسب شنیده شدن در هوای ابری و ترافیک. ناگفته نماند که میلاد درخشانی (نوازنده، آهنگساز و خواننده) با سه تارش در این قطعه نوازندگی کرده.

 هشدار؛ این آهنگ های پاییزی اشک شما را در خواهند آورد

اینجا جای موندن نیست: سیروان خسروی

این قطعه، همین چند روز پیش پخش شده و با این که با حال و هوای پاییزی منتشر شده اما مطمئنا می تواند تا آخر زمستان هم شما را همراهی کند. سیروان در این آهنگ از قسمت دیگری از صدایش هم رونمایی کرده که تا امروز از او نشنیده بودیم. «اینجا جای موندن نیست» مناسب آنهایی است که دوست ندارند گریه زاری راه بیندازند و در عمق غصه های شان خفه شوند. با شنیدن این قطعه می توانید هم کمی در احساس غم تان تعمق کنید و هم حواس تان به رانندگی تان باشد.

 هشدار؛ این آهنگ های پاییزی اشک شما را در خواهند آورد

منو دریاب: اشوان

خیلی وقت نیست که اشوان در موسیقی ایران شناخته شده اما مطمئنا اگر با همین دست فرمان پیش برود، به زودی می تواند با رعایت تمام موازین موسیقی پاپ ایرانی، به یکی از صاحب سبک های این حوزه تبدیل شود. قطعه «منو دریاب» تمپوی نسبتا بالایی دارد اما ملودی اشوان و صدای خوبش به این قطعه حال و هوای پاییزی جالبی داده. اگر دوست دارید تنهایی زیر باران و روی برگ های پاییزی قدم بزنید و زود هم به سر کارتان برسید، شنیدن این آهنگ به شما پیشنهاد می شود.

 هشدار؛ این آهنگ های پاییزی اشک شما را در خواهند آورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار؛ این آهنگ های پاییزی اشک شما را در خواهند آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..