تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از هنرمندان همایش تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین تقدیر می‌شود

از هنرمندان همایش تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین تقدیر می‌شودبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روز شنبه 18 آذرماه ساعت 15 طی مراسمی در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری از هنرمندان و دست‌اندرکاران برگزاری دومین همایش تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین، تقدیر و تجلیل می‌شود.

خاطرنشان می‌شود؛ دومین همایش تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین به کوشش مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از 13 تا 18 آبان در شهرهای نجف و کربلا برگزار شد.

در این همایش با اعزام 120 هنرمند از تهران و مراکز استانی حوزه هنری و اجرای 12 نمایش در 60 اجرا، بیش از 50 هزار نفر تماشاگر آثار هنرمندان ایران بودند. گفتنی است برخی از نمایش‌های همایش اربعین به زبان عربی نیز اجرا شدند.

یادآور می‌شود؛ مراسم تقدیر از هنرمندان دومین همایش تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین، روز شنبه، 18 آذرماه، ساعت 15 در تماشاخانه‌ی مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

انتهای پيام/

حوزه هنری ميزبان دست اندركاران تئاتر مردمی اربعين می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از هنرمندان همایش تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین تقدیر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..