تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تراکم بی سابقه اکران فیلم‌های سینمایی، فرصت دیده شدن آنها را می‌گیرد

تراکم بی سابقه اکران فیلم‌های سینمایی، فرصت دیده شدن را می‌گیردوحید موساییان کارگردان سینما، در خصوص روند اکران فیلم سینمایی «وقتی برگشتم» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به تراکم فیلم‌ها در این فصل که مقوله‌ای بی سابقه به حساب می‌آید، مسلماً شرایط اکران دشوارتر می‌شود.

وی افزود: با این اوصاف، فیلم های سینمایی با سانس و سالن کم مواجه می‌شوند و انتخاب بینندگان نیز به مشکل بر می‌خورد و درنهایت ضربه اصلی به آثار سینمایی وارد می شود.

کارگردان فیلم سینمایی «وقتی برگشتم» در ادامه بیان کرد: با توجه به تعدد فیلم های در نوبت اکران، اکران هر فیلم سینمایی به حداقل زمان ممکن رسیده و  از فرصت کافی برای معرفی و دیده شدن بهره‌مند نمی‌شوند. این یعنی به حداقل رسیدن فروش آثار و ضربه خوردن صاحبان فیلم و در نهایت سینما.

موساییان در پایان خاطرنشان کرد: سینما و فیلم‌های آن، ابزار هنری هستند که باید برای معرفی، خودنمایی و در نهایت جذب مخاطب، مدت زمان کافی را در شرایط مناسب اکران داشته باشند. در غیر این صورت خروجی خوب و مثبتی نخواهند داشت.

انتهای پیام/

انتقاد وحید موساییان از شرایط اکران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تراکم بی سابقه اکران فیلم‌های سینمایی، فرصت دیده شدن آنها را می‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..