تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش قیمت کاغذ رمق ناشران را از بین می‌برد

مدیر مسئول نشر روزگار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افزایش قیمت کاغذ رمق ناشران را از بین می برد

محمد عزیزی مدیر مسئول نشر روزگار، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص افزایش قیمت کاغذ گفت: علت افزایش قیمت کاغذ هرچه باشد، هم اکنون آخرین رمق ناشران را از بین می‌برد. به اندازه کافی وضعیت بازار نشر خراب بود؛ الان که قیمت کاغذ افزایش پیدا کرده وضعیت بدتر شده است. نوسانات بازار هرچه باشد، باید از کاغذ حمایت کنند. دولت باید کاغذ را در سبد حمایتی‌اش بگذارد.

عزیزی تصریح کرد: حذف یارانه کاغذ، اشتباه بود. به جای آن بن‌های کاغذی را به مخاطبان کتاب دادند و نه تنها مردم با بن ها، کتاب نخریدند بلکه آن را به پول تبدیل کردند.

وی افزود: اگر مسئولان می‌خواهند بازار نشر تعطیل شود، باید بگویند و برای آنها قیمت کاغذ مهم نباشد. مسئولان باید فکری کنند قیمت کاغذ به نوسانات بازار وابسته نباشد. به عنوان ناشر احساس می کنم اگر دولت نخواهد از  گران نشدن کاغذ حمایت کند؛ به معنای واقعی کلمه دیگر انتشارات تعطیل می شود و قیمت کتاب به حدی می رسد که دیگر مصرف کننده کتاب نمی‌خرد.

مدیر مسئول نشر روزگار با اشاره به وضعیت بازار کتاب اظهار کرد: دولت باید حتماً خود را موظف بداند برای خرید کاغذ به ناشران یارانه دهد. با قیمت 120 هزار تومان در هربند کاغذ، نمی توان کاغذ خرید و در نتیجه کتابی منتشر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش قیمت کاغذ رمق ناشران را از بین می‌برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..