تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوبامیانگ شایسته توپ طلاست نه رونالدو

سرمربی دورتموند پس از اتمام جدال تیمش با رئال به تمجید بی سابقه از اوبامیانگ پرداخت.

به گزارش شما نیوز ، دورتموند شب گذشته در زمین رئال 3-2 مغلوب شد و هر دو گل این تیم را نیز اوبامیانگ به ثمر رساند. ستاره گابنی سال گذشته نیز در برنابئو به رئال گل زده بود.

امروز قرار است برنده توپ طلای 2017 معرفی شود که به احتمال قریب به یقین رونالدو خواهد بود.

پیتر بوش، سرمربی دورتموند در نشست خبری پس از بازی در مورد توپ طلا گفت:« همانطور که امشب دیدیم، هر هوادار فوتبالی از تماشای بازی رونالدو لذت می برد. تحرکاتش در زمین، میل بالایش برای گلزنی و نیز فرم بازی رو به جلویش برای هر تماشاگری جذاب و تماشایی است.

با این وجود نمی دانم که او شایسته توپ طلاست یا خیر؛ ولی می توانم با اطمینان بگویم که اوبامیانگ لیاقت این عنوان را دارد. او بازیکن بسیار خوب و سریعی است و امشب در برنابئو با دو گلی که زد، این را بار دیگر ثابت کرد. مهاجمی که همیشه خطرناک است و امیدوارم سال ها با ما بماند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوبامیانگ شایسته توپ طلاست نه رونالدو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..