تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسیریابی مخصوص موتورسواران در گوگل مپس

۶۴۲۴۵۸

۳۷۹  بازدید

گوگل مپس در آخرین آپدیتی که برایش منتشر شده به موتورسواران مسیرهایی را پیشنهاد می‌کند که امکان ورود به آن‌ها برای خودروها ممکن نیست.

فارنت: گوگل مپس در آخرین آپدیتی که برایش منتشر شده به موتورسواران مسیرهایی را پیشنهاد می‌کند که امکان ورود به آن‌ها برای خودروها ممکن نیست. البته این ویژگی چندی پیش برای اپلیکیشن ویز نیز در دسترس قرار گرفته بود که هر دوی آن‌ها توسط کمپانی گوگل پشتیبانی می‌شوند.

 مسیریابی مخصوص موتورسواران به گوگل مپس اضافه شد
استفاده از سرویس‌های مسیریابی با پیشرفت رابط کاربری و افزایش اعتماد کاربران به اطلاعات لحظه‌ای از جمله تراکم ترافیک و یا الگوریتم‌های مسیریابی که کاربر را در کوتاه‌ترین زمان به سمت مقصد هدایت می‌کند، روزبه‌روز در حال افزایش است. گوگل مپس نیز از جمله محبوب‌ترین این سرویس‌هاست که در پلتفرم‌های مختلف قابل دسترس است.

این سرویس به تازگی قابلیت مسیریابی مخصوص موتورسواران را به صورت عمومی عرضه کرده است. با این قابلیت کسانی که از وسایل نقلیه دوچرخ یا موتور سیکلت استفاده می‌کنند، می‌توانند بهترین، کوتاه‌ترین، بهینه‌ترین و کم ترافیک ترین مسیر را در گوگل مپس پیدا کنند. اگر جایی در مسیر بسته باشد یا در مقصد مشکل پارکینگ وجود داشته باشد به شما هشدار می‌دهد. البته این ویژگی در حال حاضر تنها برای کاربران هندی قابل دسترس است.

حالت مسیریابی با موتورسیکلت ضمن پیشنهاد مسیرهای متفاوت از خودروها، تخمین زمان رسیدن به مقصد را هم بر اساس ویژگی‌های وسایل نقلیه دوچرخ و رفت و آمد راحت‌تر موتورسیکلت‌ها در ترافیک انجام می‌دهد. بنابراین مسیریابی در این حالت تفاوت بسیار بزرگی با حالت مسیریابی با خودرو خواهد داشت. علاوه بر این با فعال کردن قابلیت جدید گوگل مپس، می‌توانید به پارکینگ‌های در مسیر و ظرفیت آن‌ها نیز نظارت داشته باشید. کاربران به منظور بهره‌مندی از این امکان و قابلیت جدید، باید به فروشگاه‌های آنلاین خاص گوشی خود همچون پلی استور گوگل و یا اپ استور اپل مراجعه کرده و نرم افزار نقشه گوگل خود را به‌ نسخه 9.67.1 به‌روزرسانی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسیریابی مخصوص موتورسواران در گوگل مپس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..