تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمانى: گوشه اى از استقلال واقعى را در بازى با سپاهان دیدیم

زمانى: گوشه اى از استقلال واقعى را در بازى با سپاهان دیدیمحسن زمانى در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت این روزهاى استقلال گفت:همان طور که درگذشته اعلام کردم که استقلال در ٢ بازى اخیر تا قبل از نیم فصل اول ٤ امتیاز کسب مى کند این امر صورت گرفت و ما نظاره گر این مساله بودیم و حرف من درست از آب در آمد.

او ادامه داد:همچنین گفته بودم استقلال با حضور شفر هر روز بهتر از قبل مى شود که این مساله را نیز در بازى برابر سپاهان نظاره گر بودیم.

زمانى بیان کرد: مدیریت، برنامه ریزى کادر فنى و البته از خود گذشتگى بازیکنان در بازى سپاهان گوشه اى از استقلال واقعى را نشان داد و همه متوجه شدند استقلال واقعى به چه صورت است.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره حضور این تیم در آسیا گفت: استقلال در جام باشگاه هاى آسیا حرف هاى زیادى براى گفتن خواهد داشت و به طور حتم درسى به العین و الهلال خواهیم داد تا این مساله هیچ گاه از یاد‌ها فراموش نشود.

او افزود:فکر مى کنم با روندى که استقلال در پیش گرفته بعد از نیم فصل در بهترین جاى جدول رقابت‌ها قرار بگیرید.

زمانى در مورد اینکه اعلام شده استقلال و تراکتورسازى باید در کشور ثالث بازى کنند گفت:تا به اینجا قرار بر این بوده که بازى هاى ما در ایران و بازى هاى آن‌ها در کشور خودشان انجام شود و فعلا بحث بازى در کشور ثالث مطرح نیست.

او در مورد درخشش حسینى دروازه بان استقلال گفت:حسینى مى تواند دروازه بان شماره یک تیم ملى باشد چرا که او در جام جهانى مى تواند درخشش خوبى داشته باشد. این توصیه را به کى روش مى کنیم تا از وجود حسینى در تیم ملى استفاده کند.

عضو هیئت مدیره استقلال همچنین درباره رحمتى گفت:براى رحمتى آرزوى توفیق دارم که در کنار تیم حضور دارد. او اصلا حاشیه اى نداشته است و تمام هدفش هم موفقیت تیم است. رحمتى حتى در این مدتى که نیمکت نشین هم بوده، اما بدون هیچ گونه اى حاشیه اى در کنار تیم قرار داشته است.

 انتهای پیام/

اظهار نظر عضو هیئت مدیره استقلال درباره حسینى و رحمتى



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمانى: گوشه اى از استقلال واقعى را در بازى با سپاهان دیدیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..