تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوتسالیست‌های ایران در رده پنجم جهان

۶۴۲۴۲۵

۵۰۰۵  بازدید

ملی پوشان ایران با قهرمانی در تورنمنت اصفهان رده پنجم رنکینگ جهانی را از ایتالیا پس گرفتند.

ورزش سه: تیم ملی فوتسال ایران تا یک هفته قبل جایگاه ششم برترین تیم‌های جهان را به خود اختصاص داده بود؛ اما دو برد و یک تساوی در تورنمنت اخیر اصفهان و قهرمانی در این رقابت‌ها موجب شد شاگردان سید محمد ناظم‌الشریعه در رنکینگ دنیا یک پله صعود داشته باشند. فوتسالیست‌های ایران در رده پنجم جهان

تیم ملی ایران در نخستین بازی تورنمنت چهارجانبه اصفهان برابر آذربایجان، تیم دهم رنکینگ جهانی به تساوی 3 بر 3 رسید، تیم ملی قزاقستان که جایگاه نهم دنیا را در اختیار دارد را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و در آخرین مسابقه با نتیجه قابل توجه 4 بر صفر تیم ملی روسیه، نایب قهرمان جام جهانی و تیم سوم رنکینگ را مغلوب کرد.

این نتایج ملی‌پوشان فوتسال ایران موجب شد در جدیدترین رنکینگ جهانی با 1625 امتیاز رده پنجم که ایتالیایی‌ها آن را به خود اختصاص داده بودند را پس بگیرند.

ضمن اینکه فوتسالیست‌های ایرانی همچنان بالاتر از ژاپن، تایلند، ازبکستان و ویتنام در رده اول رنکینگ تیم‌های ملی در قاره آسیا هستند.

فوتسالیست‌های ایران در رده پنجم جهان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوتسالیست‌های ایران در رده پنجم جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..