تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروز مشکلات زنجیره‌ای با بدهی سازمان‌های بیمه‌گر به بیمارستان‌ها/کاهش میزان مواد مضر در مواد غذایی

سخنگوی وزارت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

بدهی سازمان‌های بیمه‌گر به بیمارستان‌ها سبب بروز مشکلات زنجیره‌ای در حوزه سلامت/ نصب چراغ راهنمای تغذیه بر روی محصولات مواد غذاییایرج حریر‌چی سخنگوی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: با توجه به مصوبات مجلس شورای اسلامی و قانون بودجه سال 96 که منطبق با سیاست‌های کلی سلامت و بهداشت است، توصیه اکید‌ی بر حمایت بیمه‌ای از داروهای مختلف شده است.

وی بیان کرد: در برهه ای از زمان در سراسر کشور قطره آهن و ویتامین D به مقدار کافی حتی در خانه‌های بهداشت وجود نداشت که نتیجه آن کم‌خونی و حتی پوکی استخوان گریبانگیر زنان و به خصوص دختران در آینده می‌شد.

 ضرورت نصب چراغ راهنمای تغذیه بر مواد غذایی

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه ساخت تخت‌های بیمارستانی ایمن جدید هزینه‌هایش کمتر از بازسازی و یا مقاوم سازی بیمارستان‌های کشور و به ویژه در کلان‌شهرهاست، به طوریکه 24 هزار تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی اضافه شده است.

حریر‌چی با اشاره به اینکه بدهی سازمان‌های بیمه‌گر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را در آینده دچار مشکل می‌کند، اظهار کرد: بدهی سازمان‌های بیمه‌گر به بیمارستان‌ها باعث تاخیر در پرداخت کارانه‌ کارکنان حوزه بهداشت و درمان کشور می‌شود و بیمارستان‌ها نیز نمی‌توانند طلب شرکت‌های پخش دارویی و یا تجهیزات پزشکی را بدهند و این مسئله باعث ایجاد یک زنجیره مشکلات و مسائل در حوزه سلامت می‌شود.

حریرچی‌ یادآور شد: چراغ راهنمای تغذیه و برچسب اصالت کالا بر روی محصولات خارجی لزوما باید نصب شود و خوشبختانه امروزه با کمک سازمان‌های زیر‌بط میزان مواد مضر مانند نمک و شکر در مواد غذایی کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروز مشکلات زنجیره‌ای با بدهی سازمان‌های بیمه‌گر به بیمارستان‌ها/کاهش میزان مواد مضر در مواد غذایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..