تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال عرضه هواوی P11 با دوربین 40 مگاپیکسلی!

احتمال عرضه هواوی P11 با دوربین 40 مگاپیکسلی!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت هواوی یکی از شرکت‌هایی است که از فناوری دوربین دوگانه بسیار حمایت کرد و تقریبا همه گوشی های هوشمند پرچمدار و حتی میان رده خود را به این قابلیت مجهز کرد. با این حال احتمال می‌رود که سال آینده این شرکت فناوری دوربین دوگانه را به مرحله جدیدی وارد کند و پیشرفت قابل توجهی در کیفیت تصاویر شاهد باشیم.

در حقیقت نسل جدید سری P که ممکن است با نام P11 عرضه شود و این گوشی نه تنها یک دوربین، و نه حتی دو دوربین، بلکه دارای دوربین اصلی سه گانه است. این سه دوربین برای P11 امکان ضبط تصاویر با کیفیت بسیار بالای 40 مگاپیکسل را فراهم می‌کند.

گفتنی است؛ شرکت هواوی بر روی دوربین سلفی P11 نیز کار کرده است و کیفیت آن را احتمالا تا 24 مگاپیکسل افزایش خواهد داد.

همچنین گفته می‌شود که احتمالا شرکت هواوی بر روی توسعه این فناوری نیز کار خواهد کرد و در سال 2018 حداقل سه گوشی خود را با دوربین سه گانه عرضه خواهد کرد.

انتهای پیام/

گوشی P11 هواوی ممکن است با دوربین سه گانه عرضه شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال عرضه هواوی P11 با دوربین 40 مگاپیکسلی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..