تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش بیت کوین از ۱۴ هزار دلار عبور کرد

هرچند بیت‌کوین چند روز با ثبات را پشت سر گذاشت؛ اما در ۲۴ ساعت گذشته شاهد رکوردشکنی پول رمزنگاری شده بودیم؛ به‌طوری‌که ارزش بیت‌کوین از مرز ۱۴ هزار دلار گذشت.

ساعاتی پیش ارزش بیت‌کوین از مرز ۱۴ هزار دلار عبور کرد. صبح دیروز ارزش پول رمزنگاری شده از مرز ۱۲ هزار دلار عبور کرد؛ اما دیری نپایید که بیت‌کوین رکوردهای جدیدی به نام خود ثبت کرد. ارزش بیت‌کوین در حالی افزایش پیدا کرده است که سایر ارزهای رمزنگاری شده نظیر اتریم، بیت‌کوین کش و بیت‌کوین گلد در ۲۴ ساعت اخیر با کاهش ارزش روبه‌رو شده‌اند.

مجموعه مقالات بیت‌کوین مقاله‌ی مرتبط:

ارزش بیت‌کوین در حالی از مرز ۱۴ هزار دلار عبور کرد که بهای آن در اولین روز سال میلادی جاری از مرز ۱۰۰۰ دلار عبور کرده بود. با وجود افزایش خارق‌العاده‌ی ارزش بیت‌کوین طی نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷، شماری از تحلیل‌گران وال استریت این افزایش قیمت را یک حباب خوانده و اعلام کرده‌اند که دیر یا زود این افزایش غیر منطقی به پایان خواهد رسید و سقوط ارزش بیت‌کوین را شاهد خواهیم بود.

افزایش ارزش بیت‌کوین باعث شده است توجهات به پول رمزنگاری شده افزایش پیدا کند و بسیاری از افراد حتی در کشورمان به سراغ سرمایه‌گذاری روی پول رمزنگاری شده بروند.در زمان نگارش این مطلب ارزش بیت‌کوین نزدیک به ۱۴,۱۳۳ دلار است. باید دید که آیا پول رمزنگاری شده دوباره با افزایش همراه خواهد شد یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش بیت کوین از ۱۴ هزار دلار عبور کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..