تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل 3 دختر و گمشدن 9 زن جوان در آبادان + جزئیات

پلیس از پشت پرده قتل 3 دختر و ناپدید شدن 9 زن در آبادان رازگشایی کرد.

به گزارش شما نیوز ، چندی قبل ماموران پلیس آبادان در جریان سرقت های خشن چند مرد از زنان و دختران آبادان قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای دستگیری این دزدان خشن وارد عمل شدند.


در حالیکه تحقیقات پلیسی برای شناسایی دزدان خشن ادامه داشت در برخی از شبکه های مجازی در خبری مبنی بر قتل 3 دختر و ناپدید شدن 9 زن در آبادان منتشر یافت که در همین راستا سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان دستور دستگیری عاملان انتشار این اخبار دروغ که باعث ناامنی در شهر شده بود را صادر کرد.


تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه 6 تن از اعضای باند زورگیران خشن که در پوشش مسافرکش نما و پس از سوار شدن زنان بر خودرویشان با تهدید چاقو اقدام به سرقت پول و طلاهای آنها می کردند دستگیر شدند.


ماموران در گام بعدی موفق شدند ساعت یک بامداد جمعه 10 آذر ماه امسال یکی دیگر از اعضای این باند را در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بازرسی از خانه وی گوشی های سرقتی، مدارک شناسایی، چند برگ چک سرقتی، اسپری اشک آور و چند قاب کشویی پلاک به دست آمد و مشخص شد این متهم یکی از مالخرهای باند دزدان خشن است.


ماموران پلیس فتای آبادان نیز در شاخه ای دیگر از تحقیقات اقدامات فنی و کارشناسی خود را برای دستگیری عاملان اخبار دروغ قتل 3 دختر و ناپدید شدن 9 زن آغاز کردند و موفق شدند 5 تن از افرادی که اقدام به انتشار این اخبار کرده بودند را دستگیر کنند.


بنا به این گزارش، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل 3 دختر و گمشدن 9 زن جوان در آبادان + جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..