تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت مرادخانی برای درگذشت «خالو محمد قنبرهرمزی»

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت «خالو محمد قنبر هرمزی» پیام تسلیت داد.

به گزارش شما نیوز ، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت «خالو محمد قنبر هرمزی» پیام تسلیت داد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت هنرمند موسیقی بومی استاد خالو قنبر هرمزی واصل و موجب تأسف گردید. جامعه هنری کشور بار دیگر در افسوس فقدان پیشکسوتی قرار گرفته است که گنجینه‌ای گرانمایه برای هویت فرهنگی این مرز و بوم بود..

به طور حتم آثار ارزشمند بجا مانده از ایشان یاد و خاطره وی را برای علاقمندان موسیقی ریشه‌دار جنوب برای همیشه زنده نگه خواهد داشت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری و بویژه خانواده محترم ایشان، از خداوند بزرگ برای آن عزیز از دست رفته آمرزش و آرامش و برای بازماندگان گرامی صبر و شکیبایی مسئلت دارم.»

خالو محمد قنبر هرمزی، یکی از اعضای گروه موسیقی لیوا که برای برگزاری هفته هنر هرمز همراه این گروه به تهران آمده بود، در حین اجرا دچار حمله قلبی شد و روز گذشته بر اثر سکته قلبی درگذشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت مرادخانی برای درگذشت «خالو محمد قنبرهرمزی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..