تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیف استراگانف؛ غذای معروف روسی

۶۴۰۴۷۳

۳۸۱  بازدید

یکی از غذاهای معروف روسی که در تمام دنیا شناخته شده هست و اغلب با مرغ یا گوشت پخته میشه و بسیار خوشمزه است.

مواد اولیه:

    100 گرم راسته گوساله     50 گرم خامه صبحانه     1 قاشق سوپخوری آردنول     100 میلی لیتر شیر     200 گرم سیب زمینی     7.5 گرم کره     0.5 عدد پیاز     2 عدد برگ بو     100 گرم قارچ     30 میلی لیتر روغن     1 به مقدار لازم نمک     1 به مقدار لازم فلفل سیاه     2 عدد میخک  
بیف استراگانف


 آماده سازی مواد اولیه:

مواد اولیه را بشویید و خشک کنید. سیب‌زمینی‌ها را پوست گرفته و خلالی نازک خردکنید. گوشت را به‌صورت نوارهای 1 در 3 سانتیمتر خردکنید.قارچ را اسلایسی خردکنید. سرخ کردن سیب‌زمینی: تابه ترجیحاً نچسب را روی حرارت بالا قرار داده و 3/2 روغن را در تابه بریزید تا داغ شود.سیب‌زمینی‌ها را درون روغن داغ سرخ‌کنید.
دستورپخت : در زمان سرخ شدن سیب‌زمینی‌ها در تابه‌ای دیگر باقیمانده روغن را ریخته و روی حرارت قرار دهید تا داغ شود. گوشت را اضافه کنید و تفت دهید تا بپزد و رنگ آن قهوه‌ای شود. به میزان دلخواه نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید. قارچ را به مخلوط بیف اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ قارچ طلایی شود. پیاز را پوست کنده و از وسط به دونیم کنید. با نوک چاقو روی پوست خارجی پیاز چهار شیار ایجاد کنید و در هرکدام یک عدد برگ بو و میخک فروکنید. در قابلمه‌ای برروی شعله کم، شیر را ریخته پیاز را در آن قرار دهید تا دور شیر در قابلمه حباب ایجاد شود. در این حین تابه‌ای را روی حرارت پایین قرار داده و کره را در آن آب کنید. آرد را اضافه کرده و تفت دهید تا بوی خامی آن گرفته شود ولی تغییر رنگ ندهد. سپس پیاز را از قابلمه خارج و شیر را به آرد به آرامی اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط یکدست و غلیظ شود. در آخر که سس را از روی حرارت برداشتید به‌دلخواه می‌توانید خامه را اضافه کنید. برای سرو غذا می‌توانید سس و مخلوط بیف را باهم ترکیب کنید یا اینکه سس را در ظرف سرو روی بیف ریخته و با سیب‌زمینی تزئین کنید. نوش جان!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیف استراگانف؛ غذای معروف روسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..