تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو قابلیت آرشیو و هایلایت به بخش استوری اضافه شد

دو قابلیت آرشیو و هایلایت به بخش استوری اضافه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطور که گفته شد اینستاگرام درحال آزمایش چندین قابلیت جدید است که هم اکنون دو مورد از آنها یعنی قابلیت آرشیو (Archive ) استوری و همچنین هایلایت (Highlights ) استوری را به نسخه 26 نرم افزار خود اضافه کرده است.

چندی پیش اینستاگرام بخشی به عنوان "Archive" اضافه کرده بود که کاربران می توانستند پست های خود را به وسیله آن از صفحه شان حذف و در زمان دلخواه دوباره آن ها را بازگردانند. حال اینستاگرام این قابلیت را به بخش استوری اضافه کرده است و کاربران می توانند استوری هایی که مدت زمانشان به پایان می رسد (پس از 24 ساعت)، در بخش آرشیو نگهداری کنند.

قابلیت هایلایت (Highlights) این امکان را به شما می دهد تا استوری های خود را تمدید کنید تا همانند پست ها در صفحه تان باقی بماند و در زمان دلخواه به صورت دستی حذف شود. همانطور که در تصویر زیر مشخص است استوری های هایلایت شده در بالای پست ها قرار میگیرد.

دو قابلیت آرشیو و هایلایت به بخش استوری اضافه شد

دو قابلیت آرشیو و هایلایت به بخش استوری اضافه شد

انتهای پیام/

قابلیت هایلایت و آرشیو استوری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو قابلیت آرشیو و هایلایت به بخش استوری اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..