تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی دقایق پایانی بشیکتاش در آلمان 

بشیکتاش موفق شد با نتیجه 1-2 لایپزیش را در آلمان مغلوب کند.

به گزارش شما نیوز ، بشیکتاش در شرایطی امشب به مصاف تیم لایپزیش رفت که صعودش قطعی شده بود و این یک بازی تشریفاتی برای آنها محسوب می شد. در سوی دیگر، لایپزیش برای صعود باید بشیکتاش را شکست می داد و منتظر شکست پورتو بود.


بشیکتاش از ابتدا بازی را به دست گرفت. آن ها در دقیقه 10 صاحب پنالتی شدند ‌و آلوارو نگردو مهاجم با تجربه بشیکتاش توپ را به گل تبدیل کرد. پس از این گل لایپزیش که چیزی برای از دست دادن نداشت حملات خود را آغاز کرد و جلو کشید. آن ها با کوین کمپل و تیمو ورنر چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه بشیکتاش ایجاد کردند. جلو کشیدن لایپزیش باعث شد که بشیکتاش نیز به ضد حملات روی بیاورد و چندین بار با جرمین لنس و آلوارو نگردو دروازه لایپزیش را تهدید کرد؛ ولی این موقعیت ها گل نشد و بازی در نیمه اول با تک گل نگردو به نفع بشیکتاش به پایان رسید.


با شروع نیمه دوم بار دیگر بشیکتاش حاکم بازی بود و آن ها موقعیت های خطرناکی بر روی دروازه لایپزیش ایجاد کردند؛ ولی بی دقتی بازیکنان بشیکتاش در ضربه نهایی باعث شد که آن ها به گل دوم نرسند. در دقیقه 82 بازی ایلسانکر مدافع لایپزیش به دلیل خطای خشن بر روی جنک توسون از زمین بازی اخراج شد . 


در دقیقه 87 نبی کیتا هافبک میانی تیم لایپزیش توانست به گل بشیکتاش پاسخ دهد. در دقیقه 91 بازی بشیکتاش صاحب کرنر شد و آندرسون تالیشکا ستاره پرتغالی بشیکتاش گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در نهایت بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود بشیکتاش خاتمه یافت.


با این پیروزی بشیکتاش با 14 امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کرد و لایپزیش نیز با این شکست از صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان بازماند. بشیکتاش و پورتو از گروه H به مرحله بعد صعود کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی دقایق پایانی بشیکتاش در آلمان »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..