تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Minion Rush: Despicable Me Official Game 5.1.0g – بازی “من نفرت انگیز” گیملافت اندروید + مود

Despicable Me

Despicable Me: Minion Rush v5.1.0g + Mod – بازی من نفرت انگیز اندروید + تریلر
نسخه معمولی + مود (خرید رایگان+آنلاک) به صورت جداگانه
امتیاز 4.5 از 5.0 و بیش از 500 میلیون دانلود!

Despicable Me به فارسی (من نفرت انگیز) یک فیلم انیمیشنی فوق العاده زیبا و هیجان اور می باشد که داستانی شيرين و بی عيب و نقص را درباره ی فردی به نام گرو نقل مي کند! این بار کمپانی معروف گیم لافت بازی این فیلم شگفت انگیز را برای سیستم عامل اندروید عرضه کرده است تا هیجان را به دیوایس شما به ارمغان بیاورد! این بازی که بیش از 500 میلیون بار در پلی استور دانلود شده است دارای امتیاز 4.4 می باشد و در نوع خود از پرطرفدارترین هاست. در بازی فوق شما در نقش یک شخصیت دوست داشتنی به نام GRU اقدام به جمع آوری موزها می کنید و با عبور از موانع مختلف امتیاز خود را بالا می برید. کیفیت بالای بازی Despicable Me از یک طرف و صداگذاری حرفه ای آن از طرف دیگر تجربه ی بهترین بازی تفریحی را برای شما به ارمغان می اورد! مینیون ها، این موجودات دست و پا چلفتی احمق، درک خاصی از اینکه چه کاری انجام می دهند ندارند؛ فقط آن را انجام می دهند. در اینجا ما دیو (Dave) را داریم که یکی از مینیون های معروف انیمیشن است. نه تنها دیو، بلکه تمامی مینیون ها در تلاش برای دریافت جایزه «مینیون سال» هستند. شما هم در نقش یکی از این مینیون ها وارد بازی می شوید. البته با پیشروی در بازی می توان کاراکترهای دیگری را جایگزین دیو کرد و با آنها به ماراتون نفس گیر بازی ادامه داد.

برخی از ویژگی های بازی Despicable Me اندروید :

انجام صدها ماموریت مختلف و هیجان انگیز محیط های سه بعدی و هیجان انگیز و پر از شگفتی در اختیار قرار دادن یو پی اس های قدرتمند برای از بین بردن دشمنان نمایش بازی از چندین زاویه ی دوربین امکان شخصی سازی کاراکتر بازی با لباس ها و سلاح های منحصر به فرد گرافیک عالی و کیفیت صداگذاری عالی

امروز ما جدیدترین نسخه ی بازی شگفت انگیز Despicable Me را برای شما کاربران قرار داده ایم که می توانید آن را به همراه نسخه مود به صورت رایگان از سرورهای پرسرعت فارسروید دریافت کنید! این بازی هم اکنون در پلی استور بیش از 500.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی راسر جهان دریافت شده است و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند!

توجه داشته باشید که : برای اجرای اولیه بازی ممکن است به اتصال اینترنت نیاز باشد.

تغییرات نسخه ی v5.1.0g :

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی + ویژگی های کریسمس !

دانلود Despicable Me - بازی من نفرت انگیز اندروید + دیتا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Minion Rush: Despicable Me Official Game 5.1.0g – بازی “من نفرت انگیز” گیملافت اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..