تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوای گوگل با آمازون بالا گرفت

 

به گزارش خبرآنلاین، گوگل معترض است که چرا آمازون سخت افزارهای گوگل را در سایت خود به فروش نمی‌رساند و حالا کاربران میان گوگل هوم و آمازون اکو شو، دو سخت افزار رقیب، گیر افتاده‌اند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند ابزارهای هوشمند مجهز به دستورات صوتی دیجیتال به زودی دنیای فناوری را به اشغال خود در می‌آورند و به همین خاطر رقابت تبدیل به دشمنی برای فروش بیشتر ابزارهای مرتبط شده است.

آمازون فعلا شماره یک ابزارهای صوتی است و گوگل سعی کرده است با تنوع ساخت به آمازون برسد.

گوگل در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد آمازون فروش «کروم کست» و «گوگل هوم» را مسدود کرده و ویدئوها را برای کاربران «گوگل کست» بسته و همچنین از ماه گذشته فروش محصولات نِست (Nest ابزار خانه هوشمند) را متوقف کرده و به همین دلیل اجرای یوتیوب روی «اکو شو» و «فایر تی وی» آمازون از روز اول ژانویه 2018 متوقف می‌شود.

آمازون نیز در پاسخ ضمن ابراز تاسف از اقدام گوگل نوشت: این کمپانی سابقه ناامیدکننده ای را نزد مشتریان برای دسترسی باز به یک وب سایت دارد.

آمازون اکو شو / عکس زیر

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوای گوگل با آمازون بالا گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..