تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکرون: ایران یک قدرت منطقه‌ای است

رییس‌جمهور فرانسه تاکید کرد: ایران یک قدرت منطقه‌ای است و باید نقشی سازنده در حل بحران‌های منطقه ایفا کند.

به گزارش شما نیوز ، امانوئل مکرون رییس‌جمهور فرانسه روز چهارشنبه (امروز) در گفت‌وگو با روزنامه‌های الخبر و الوطن چاپ الجزایر، گفت: برقراری ثبات در منطقه خلیج (فارس) یک مساله کلیدی است و تنها راه‌حل برای بحران لیبی نیز از طریق گفت‌وگوهای سیاسی ممکن خواهد بود.

مکرون در ادامه گفت که فرانسه و الجزایر از میانجیگری سازمان ملل در این زمینه حمایت کامل می‌کنند.

وی همچنین گفت که رقابت میان کشورهای حاشیه خلیج (فارس) و ایران یک موضوع مورد نگرانی است و در اینجا نیز گفت‌وگو تنها راه‌حل کاهش تنش‌ها به شمار می‌آید. موضع من در این زمینه همواره شفاف بوده و فرانسه مایل است نقش خود را به عنوان یک میانجی ایفا کند. گفت‌وگو میان ایران و فرانسه برای کاهش شدت تنش‌ها در منطقه نیز قاطعانه است.

رییس‌جمهور فرانسه تصریح کرد: واقعیت این است که ایران یک قدرت منطقه‌ای است اما باید نقشی سازنده در حل بحران‌های منطقه‌ای داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکرون: ایران یک قدرت منطقه‌ای است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..