تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع ممنوعیت صادرات سیب ایرانی به عراق

با سفر مسئولان حفظ نباتات عراق به ایران و انجام بازدیدهای منطقه‌ای از باغات کشورمان؛ صادرات سیب ایرانی به عراق از مجاری قانونی امکان پذیر شد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، با سفر معاون حفظ نباتات عراق به ایران و انجام بازدیدهای منطقه ای و همچنین برگزاری جلسات کارشناسی، صادرات سیب ایران به عراق از مجاری قانونی امکان پذیر شد.

در ادامه رایزنی های سازمان حفظ نباتات ایران با کشور عراق در خصوص تقویت انجام مبادلات تجاری و ایجاد زمینه همکاری بیشتر در بحث کنترل و مبارزه با آفات و بیماری ها، عبدالرزاق حسن معاون حفظ نباتات عراق در راس هیاتی به ایران سفر کرد.

این هیات عراقی که از روز شنبه وارد ایران شده در این مدت از باغات سیب مراغه و دماوند بازدید کرد و در ادامه نیز برای بازدید از باغات آستان قدس رضوی به استان خراسان رضوی سفر خواهد کرد.

از آنجا که طبق قانون کشور عراق واردات سیب ایران ممنوع بوده، براساس بازدیدهای انجام شده و همچنین جلسه ای که امروز در محل سازمان حفظ نباتات و با حضور محمدعلی باغستانی رئیس سازمان حفظ نباتات ایران برگزار شد، طرف عراقی با اذعان به این که کیفیت تولید سیب در ایران با تکنیک های روز دنیا و اروپا مطابقت دارد، سیب تولیدی کشورمان را عاری از هرگونه آفت و بیماری دانست و نسبت به خرید سیب ایران اظهار تمایل کرد.

در این دیدار مقرر شد، هیات عراقی پس از بازگشت، نسبت به رفع موانع قانونی از سوی کشور عراق در زمینه واردات سیب از ایران اقدام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع ممنوعیت صادرات سیب ایرانی به عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..