تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام ارادت چهر‌ه‌ها به میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد ( ص)

 پیام ارادت مجازی چهر‌ها به میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد ( ص)به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت رحمت دو عالم، رسول مهر و مهربانی حضرت محمد ( ص) و فرزند پاک و مطهر ایشان، امام جعفر صادق ( ع) چهره‌های سیاسی، هنری و ... با ارسال پیامهایی در فضای مجازی، این عید خجسته و با برکت را تبریک گفتند.

آذری جهرمی در اینستاگرام خود نوشت:" عید شما مبارک".

پیام ارادت مجازی چهر‌ها به میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد ( ص)

علی لاریجانی در اینستاگرام خود نوشت: " دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همتایان خود در کشورهای اسلامی و جمعی از شخصیت‌های مسلمان در کشورهای مختلف میلاد حضرت محمد (ص) را تبریک گفت و یادآور شد: امید است در پرتو معارف اسلامی، شاهد تقویت و تحکیم همدلی و برادری میان امت بزرگ اسلامی بوده و با استعانت از قرآن کریم و سیره و سنت نبوی (ص) در همکاری همه جانبه میان کشورهای اسلامی و ارتقاء مراودات پارلمانی بیش از پیش کوشا باشیم".

پیام ارادت مجازی چهر‌ها به میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد ( ص)

حسن رحیم پور ازغدی در اینستاگرام خود نوشت: "در روايتى نقل شده كه يک يهودى از پيامبر اكرم صلى الله عليه و آله چند درهم طلبكار بود. يک روز پيامبر داشتند از روبروی منزل آن یهودی رد ميشدند. مرد يهودى آمد و يقه پيامبر را گرفت. حالا در دورانى كه پيامبر آن همه اصحاب و فدايى دارند و در عين حال حاكم حكومتى هستند كه در مدينه تشكيل شده. يهودى گفت طلبم را ميخواهم ، پيامبر فرمودند فعلاً چيزى ندارم، به من مهلت بده تا بدهى ام را به تو بدهم. مرد يهودى گفت من رهايت نميكنم تا پول مرا بدهى!


وقتى رسيديم به اينجا كه در خيابان يک يهودى توانست يقه استاندار و وزير و وكيل ما را بگيرد و بگويد كه من از تو طلب دارم و بايد بدهى ات را بدهى و آن وزير گفت چشم، آنوقت حكومت دينى تشكيل شده . حكومت ما ، الان حكومت متديّنين است، حكومت دينى نيست.
وقتى طلبكار يهودى به پيامبر مهلت نداد، پيامبر فرمود بسيار خوب ، من كنار تو خواهم ماند تا مطمئن شوى و تا اجازه ندهى از اينجا نميروم، همينجا كنار خانه تو ميايستم. ظهر شد، عصر شد، شب شد ، اصحاب ناراحت شدند و آمدند تا با او برخورد كنند. جورى كه پيامبر نبيند به آن يهودى علامت دادند و تهديدش كردند كه مردک ! چرا به آدمى كه همه به او اعتماد دارند ، فرصت نميدهى؟ پيامبر به اصحاب گفتند چه ميكنيد؟! چه كار داريد با او؟ حق نداريد با او اينطور صحبت كنيد، طلب دارد، حق با اوست ، گفتند آقا! اسير يک يهودى شديد؟! شما را از صبح نگاه داشته اينجا! پيامبر فرمود : "من برانگيخته نشدم تا به كسى ستم كنم، ولو به درهمى، مسلمان يا غير مسلمان"
حالا جالب است كه آن يارو از رو هم نميرود. پيامبر آنشب را تا صبح كنار خانه او نشست و به منزل نرفت . نماز صبح را آنجا خواند. صبح كه شد يهودى از خانه بيرون آمد، ديد پيامبر آنجا نشسته اند. چشمانش پر از اشک شد، گفت خداى تو خوب كسى را براى پيامبرى برگزيده است. من ايمانم را به تو بدهكارم. من ديگر براى مشتى درهم از تو طلبكار نيستم و به حقانيت الله كه تو را فرستاد و رسالت تو شهادت ميدهم و همينک نيمى از همه اموالم را انفاق ميكنم تا هرگونه كه صلاح ميدانى خرج شود.
"محمد، آقاى دنيا و آخرت" سال١٣٨٨ #محمد".

پیام ارادت مجازی چهر‌ها به میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد ( ص)

رحمانی فضلی در اینستاگرام خود  نوشت:"لَقَدْ جاءَکُمْ رَسولٌ مِنْ اَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّم حَریصٌ عَلیْکُمْ بِاْلْمُؤمِنینْ رَئوفٌ رَحیمٌ»
«رسولی از خود شما به سویتان آمد که رنج های شما بر او سخت است و اصرار به هدایت شما دارد و نسبت به مؤمنان رئوف و مهربان است.»
"سوره توبه آیه یکصد و بیست و هشت".

پیام ارادت مجازی چهر‌ها به میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد ( ص)

 

ده نمکی در اینستاگرام خود نوشت:" پیامبر می فرمایند: من و علی پدران این امتیم. نمی دانم چرا با دیدن این عکس در این روز خجسته ۱۷ ربیع یاد این حدیث افتادم".

پیام ارادت چهر‌ها به میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد ( ص)

 

علی اکبر ولایتی در اینستاگرام خود  نوشت: " میلاد مسعود و مبارک رسول مهربانی ها و رحمت للعالمین پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) بر همه مسلمانان جهان و پیروان و علاقه مندان به اهل بیت(ع) مبارک باد".

پیام ارادت مجازی چهر‌ها به میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد ( ص)

 

داریوش فرضیایی در اینستاگرام خود نوشت:"من پشت کرده ام به همه مردمان شهر،یک"تو" برای زندگی من فقط بس است،
فرارسیدن زیباترین روز عالم، میلاد رحمت للعالمین، رسول خدا(ص) بر شما بزرگواران تهنیت باد".

 

پیام ارادت مجازی چهر‌ها به میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد ( ص)

 

شهین مولاوردی  در اینستاگرام خود نوشت:"

سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی
عشق محمد(ص) بس است و آل #محمد

میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) مبارک باد".

پیام ارادت مجازی چهر‌ها به میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد ( ص)

 

 محسن رضایی در اینستاگرام خود نوشت: عشق محمد بس است و آل محمد(ص)، خجسته سالروز ولادت رحمت دو عالم ، رسول مهر، حضرت محمد مصطفی (ص) و فرزند سراسر نور و معرفت و راستی ايشان، حضرت امام جعفر صادق (ع) را به همه حق جويان و آزاديخواهان عالم، خاصه مسلمانان و محبان خاندان عصمت و طهارت تبریک می گویم.
جهان امروز تشنه شنیدن و درک پیام پیامبر اعظم (ص) ، مکتب رهایی بخش و عدالت گستر اسلام و پیشوایان راستین آن است و ما چشم در راه ظهور حضرت حجت، بقیه الله الاعظم(عج) برای ساخت جامعه ای ایمانی و استقرار عدالت وازادی واقعی در جهانيم"

پیام ارادت مجازی چهر‌ها به میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد ( ص)

 

صادق زبا کلام در اینستاگرام خود نوشت: "میلاد نبی اکرم، محمدمصطفی (ص)، پیامبر رأفت، حسن خلق و مهربانی بر مسلمین جان مبارک باد".

پیام ارادت مجازی چهر‌ها به میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد ( ص)

 

 

انتهای پیام/

تبریک چهره‌ها به مناسبت میلاد پیامبر اکرم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام ارادت چهر‌ه‌ها به میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد ( ص)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..