تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات ضروری برای خرید گوشی تلفن همراه + اینفوگرافی

اقدامات ضروری برای خرید گوشی تلفن همراه + اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر قصد خرید گوشی تلفن همراه را دارید، اینفوگرافی زیر را مطالعه کنید تا با نکات ضروری این خرید آشنا شوید.

استعلام اصالت و انجام صحیح مراحل فعال‌سازی دو نکته اصلی در هنگام خرید گوشی است، موضوعی که این روزها با عنوان طرح رجیستری ( شناسه دار کردن گوشی تلفن همراه ) از آن صحبت به میان می‌آید. در این بین توجه داشته باشید که اخذ هر گونه هزینه از طرف فروشنده به بهانه رجیستری، فعال سازی و ... غیر قانونی است.

انتهای پیام/

برای خرید یک گوشی چه کارهایی باید انجام دهیم؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات ضروری برای خرید گوشی تلفن همراه + اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..