تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظارها به پایان رسید , سرانجام معرفی رسمی لامبورگینی اوروس!

لامبورگینی اوروس , در زیر کاپوت این گاو خشمگین اما یک نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربو نهفته است که ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند

معرفی رسمی لامبورگینی اوروس

لامبورگینی اوروس , پس از انتظاری طولانی، سرانجام لامبورگینی رسماً از مدل اوروس پرده‌برداری کرده
و بدین ترتیب رسماً وارد دنیای اس‌یووی‌ها شد. حال بنظر میرسد این گاو ایتالیایی آماده است
تا تمام حریفان خود در این سگمنت را قلع‌وقمع کند. اوروس تعدادی از ویژگی‌های طراحی نسخهٔ کانسپت خود
که در سال ۲۰۱۲ رونمایی شد را حفظ کرده است و بنابراین ظاهر اوروس تولیدی اگر نگوییم بیشتر،
به همان اندازهٔ نسخهٔ کانسپت تهاجمی است. از ویژگی‌های ظاهری این سوپراس‌یووی می‌توان
به دماغه‌ای گوه‌ای شکل، چراغ‌های باریک جلو و عقب و سقفی کوپه مانند اشاره کرد که نمایی منحصربه‌فرد به آن بخشیده‌اند.

لامبورگینی اوروس معرفی رسمی خودروی لامبورگینی اوروس این گاو ایتالیایی

در زیر کاپوت این گاو خشمگین اما یک نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربو نهفته است که ۶۵۰ اسب بخار قدرت
و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند؛ بنابراین برای اولین بار شاهد استفاده از پیشرانهٔ توربوشارژ در یک لامبورگینی هستیم؛
اما این تنها اولین در اوروس نیست چراکه لامبورگینی برای انتقال نیرو هم برای اولین بار در تاریخ خود
از یک گیربکس هشت سرعتهٔ ZF با مبدل گشتاور و کنترل الکتروهیدرولیکی استفاده کرده است
تا پاسخگویی پیشرانه افزایش یابد.

معرفی لامبورگینی اوروس این گاو ایتالیایی لامبورگینی اوروس معرفی خودروی لامبورگینی اوروس این گاو ایتالیایی لامبورگینی اوروس خودروی لامبورگینی اوروس اولین اس یو وی این گاو ایتالیایی

نیروی موتور در این هیولا توسط سامانهٔ چهارچرخ محرک به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند
که با نسبت ۴۰ به ۶۰ بین محورهای جلو و عقب تقسیم می‌شود. همچنین این سیستم می‌تواند
حداکثر ۷۰ درصد از گشتاور موتور را به چرخ‌های جلو انتقال دهد درحالی‌که این عدد در چرخ‌های عقب به ۸۷ درصد میرسد.
علاوه بر این، اوروس سیستم فرمان گیری چهارچرخ اونتادور S را هم قرض گرفته است
که چرخ‌های عقب را در سرعت‌های پایین جهت کمک به مانور دهی در جهت عکس چراغ‌های جلو
و در سرعت‌های بالا جهت افزایش ثبات در همان جهت چرخ‌های جلو می‌چرخاند.

لامبورگینی اوروس معرفی خودروی لامبورگینی اوروس این گاو ایتالیایی لامبورگینی اوروس خودروی لامبورگینی اوروس اولین اس یو وی این گاو ایتالیایی

اوروس با تکیه بر این ویژگی‌ها و همچنین با استفاده از سیستم لانچ کنترل می‌تواند ظرف تنها ۳٫۶ ثانیه از صفر
به سرعت صد کیلومتر در ساعت رسیده و سپس در ۱۲٫۸ ثانیه مرز ۲۰۰ کیلومتر در ساعت را رد کند.
این سوپراس‌یووی ایتالیایی همچنین می‌تواند در ادامه به حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.
این ماشین در هر صد کیلومتر نیز ۱۰٫۶ لیتر بنزینی مصرف می‌کند.
همچنین در آینده یعنی در سال ۲۰۱۹، یک نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی هم برای آن ارائه خواهد شد.

همچنین بخوانید :  اولین تصاویر رسمی از اسپورتیج جدید

لامبورگینی اوروس اولین اس‌یووی‌ این کارخانه
لامبورگینی اوروس لامبورگینی اوروس اولین اس یو وی این کارخانه

اوروس ۲۱۵۴ کیلوگرم وزن دارد درحالی‌که برای ایجاد مرکز ثقل پایین در خودرو، پیشرانهٔ آن در ارتفاع پایینی نصب شده است.
همچنین توربوشارژرها هم در مکانی نزدیک به محفظهٔ احتراق قرار گرفته‌اند که موجب افزایش پاسخگویی موتور می‌شود.
لامبورگینی اوروس بر روی پلت‌فرم MLB گروه فولکس‌واگن ساخته شده که با بنتلی بنتایگا،
آئودی Q7 و پورشه کاین مشترک است. برای این خودرو شش حالت رانندگی مختلف در نظر گرفته شده
که شامل Strada، Sport، Corsa، Neve (برفی)، Terra (آفرود) و Sabbia (شن و ماسه)
به‌علاوهٔ یک حالت سفارشی بنام Ego می‌شود.

لامبورگینی اوروس معرفی رسمی خودروی لامبورگینی اوروس این گاو ایتالیایی

حالات Neve، Terra و Sabbia ارتفاع خودرو را از سطح زمین افزایش می‌دهند درحالی‌که
حالات Strada، Sport و Corsa عملکرد ماشین را برای خیابان‌ها و رانندگی اسپرت تنظیم می‌کنند.
اوروس در محور جلو به کالیپرهای ترمز ۱۰ پیستونه به همراه دیسک‌های کربن سرامیکی ۱۷٫۳ اینچی مجهز است
که بزرگ‌تر ترمزهای دنیا محسوب می‌شود. این سوپراس‌یو‌وی به‌صورت استاندارد با رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی عرضه می‌شود
اما خریداران می‌توانند نمونه‌های ۲۲ یا ۲۳ اینچی را هم همراه با لاستیک‌های پیرلی P Zero Corsa سفارش دهند.

کابین لامبورگینی اوروس لامبورگینی اوروس خودروی لامبورگینی اوروس اولین اس یو وی این گاو ایتالیایی لامبورگینی اوروس لامبورگینی اوروس اولین اس یو وی این کارخانه

در کابین اوروس نیز طراحی منحصربه‌فرد و هماهنگ با ذات یک لامبورگینی اصیل کار شده است.
در اینجا غربیلک فرمان D شکل و همین‌طور دکمهٔ استارت قرمزرنگ از سوپراسپرت‌های لامبورگینی
الهام گرفته درحالی‌که در جلوی دکمهٔ استارت، شیفتر دنده و انتخاب‌گر حالات رانندگی قرار گرفته است.
همچنین صفحه آمپر خودرو هم از نوع تمام دیجیتالی است. اوروس
در کارخانهٔ لامبورگینی در سنت آگاتا به تولید خواهد رسید
و اولین نمونه‌های آن در سال ۲۰۱۸ تحویل داده خواهند شد. قیمت این ماشین از ۲۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود
و لامبورگینی انتظار دارد بتواند سالانه حدود ۳۵۰۰ دستگاه از آن‌را به فروش برساند.

پدال




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظارها به پایان رسید , سرانجام معرفی رسمی لامبورگینی اوروس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..