تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه چیزکیک نوتلا

۶۴۰۴۹۲

۵۷۴  بازدید

چیزکیک نوتلا، چیزکیکی خوشمزه و پرطرفدار است که طرز تهیه آن را مشاهده میکنید.

 وب سایت ایزی پز - صفورا گوشه گیر: چیزکیک نوتلا، چیزکیکی خوشمزه و پرطرفدار است که طرز تهیه آن را مشاهده میکنید.

مواد اولیه

    100 گرم کره     2 بسته کوچک بیسکویت پتی بور     400 گرم پنیر ماسکارپونه     50 گرم شکر     180 گرم نوتلا  چیزکیک نوتلا
دستورپخت :ابتدا یک قاشق سوپخوری نوتلا و کره آب شده را در کاسه ای مخلوط کنید بیسکویت پتی بور را در غذاساز پودر کنید سپس پودر بیسکوییت را به مخلوط کره و نوتلا اضافه کنید و هم بزنید تا حالت چسبنده پیدا کند سپس مواد را کف قالب بریزید و با پشت قاشق صاف کنید.قالب را به مدت 15 دقیقه در فریزر یا نیم ساعت در یخچال قرار دهید برای رویه چیز کیک ابتدا پنیر خامه ای و پودر شکر را داخل کاسه بریزید و با همزن بزنید( در حدی که مخلوط شود) قالب را از یخچال خارج کنید و مواد را روی آن میریزیم و صاف میکنیم نوتلا را درچند قسمت پنیر میریزیم و با نوک قاشق نوتلا را به صورت دایره های کوچک روی پنیر پخش میکنیم (به اینکار اصطلاحا ماربل کردن میگوییم.) دوباره بمدت چند ساعت در یخچال قرار میدهیم تا کاملا سفت شود.


نکته: میتوان به جای ماربل کردن ،نوتلا را با مخلوط شکر و پنیر مخلوط کنیم تا مخلوطی یکدست شود. ضمنا میتوانید مقدار نوتلا را افزایش دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه چیزکیک نوتلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..