تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرده اتاق کودک، چه جنس و مدلی بهتر است؟

۶۳۷۸۱۵

۲۱۲  بازدید

زندگی در آپارتمان‌ها، فضای بازی کودکان را محدود کرده است. وجود فضای ناکافی در منزل و تجمع زیادی از لوازم بدون کاربرد در اتاق‌خواب بچه‌ها، باعث می‌شود که آن‌ها با وجود اتاقی پر از لوازم متنوع، باز هم در اتاق خود دوام نیاورند و ترجیح دهند در کنار بزرگ‌ترها زمان خود را سپری کنند.

چیدانه - آرزو جدیدی: زندگی در آپارتمان‌ها، فضای بازی کودکان را محدود کرده است. وجود فضای ناکافی در منزل و تجمع زیادی از لوازم بدون کاربرد در اتاق‌خواب بچه‌ها، باعث می‌شود که آن‌ها باوجود اتاقی پر از لوازم متنوع، باز هم در اتاق خود دوام نیاورند و ترجیح دهند در کنار بزرگ‌ترها زمان خود را سپری کنند. طراحی مناسب اتاق‌ خواب به بچه‌ها انگیزه بیشتری می‌دهد که در اتاق خود بمانند و سرگرم شوند. در این مقاله نقش مهم پرده‌ در اتاق کودکان را بررسی می‌کنیم تا بتوانید با کمترین هزینه آرامش و تنوع چشمگیری را ایجاد کنید.


اجازه ندهید پرده مانعی برای نور طبیعی شود

 پرده اتاق کودک، چه جنس و مدلی برای دلبندم بهتر است؟


پرده‌ای انتخاب کنید که نور روز به‌راحتی از آن عبور کند. اتاق کودک نیاز جدی به نور طبیعی دارد تا مانعی بر سر راه رشد میکروب‌ها شود. همچنین رنگ اشیا در نور طبیعی بهتر درک می‌شوند و درخشش اتاق چند برابر می‌شود که این امر از افسردگی و یکجانشینی کودکان جلوگیری می‌کند.


پشه‌بند یا تور تزئینی

 پرده اتاق کودک، چه جنس و مدلی برای دلبندم بهتر است؟
درصورتی‌که اتاق کودکتان بنا به دلایلی پنجره ندارد مأیوس نشوید. یکی از راهکارهای جالب استفاده از پشه‌بند یا تور تزئینی است. شما می‌توانید با استفاده از این عناصر زیبا حال و هوای اتاق را متحول کنید. قسمت بالا یا کنار تخت محل مناسبی برای جاگذاری تور است. تور را می‌توانید به اشکال مختلف مانند پاپیون دربیاورید. همچنین می‌توانید دو قلاب زیبا تهیه کنید و تور را از آن آویزان کنید. همچنین اگر امکان آویزان کردن پشه‌بند را از سقف ندارید، میتوانید پایه فلزی پشه‌بند که در بازار موجود است را خریداری کنید و بر حسب نیاز ارتفاع پایه را تنظیم کنید.

کدام جنس بهتر است؟

 پرده اتاق کودک، چه جنس و مدلی برای دلبندم بهتر است؟
جنسی که برای وسایل بچه‌ها استفاده می‌شود باید از مواد طبیعی باشد تا ایجاد آلرژی و حساسیت نکند. الیاف طبیعی بهترین گزینه برای پرده است. جنس کتان و پنبه ازجمله پارچه‌های پرکاربرد در این بخش هستند.  پرده اتاق کودک، چه جنس و مدلی برای دلبندم بهتر است؟


همچنین به دلیل رعایت بهداشت باید بافاصله زمانی کم و با درجه حرارت بالا پرده‌ها شسته شوند درنتیجه جنس مقاومی مانند کتان گزینه مناسب‌تری برای پرده است.


کدام طرح را انتخاب کنید؟

 پرده اتاق کودک، چه جنس و مدلی برای دلبندم بهتر است؟


طرح‌های متنوعی درزمینهٔ پرده اتاق کودک تولیدشده است. از شخصیت‌های کارتونی تا چاپ عکس کودک دلبندتان، امروزه بر روی انواع پرده خودنمایی می‌کند. البته پیشنهاد ما به شما انتخاب یک تصویر زیبا از کودکتان و چاپ آن بر روی پرده موردنظرتان است. درصورتی‌که بنا به دلایلی قصد انجام این کار را ندارید، به شما پیشنهاد می‌دهیم طرح منظره یا گل و گیاه را انتخاب کنید. لازم به تذکر است انتخاب شخصیت کارتونی برای کودکان از جنبه‌های روانشناسی که توضیح آن در این مطلب نمی‌گنجد توصیه نمی‌شود.

پرده اتاق کودک، چه جنس و مدلی برای دلبندم بهتر است؟ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرده اتاق کودک، چه جنس و مدلی بهتر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..