تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی از قدرت وانت کانسپت جی ام سی سیرا 2017

رونمایی وانت کانسپت جی ام سی سیرا 2017 با طراحی شگفت‌انگیز + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  GMC یک شرکت خودروسازی آمریکایی است که به تولید ون، کامیونت و suv است. خودروهای تولید این شرکت به لحاظ استحکام و امنیت در نوع خود بی‌نظیر هستند. 

جی ام سی سیرا یکی از تولیدات این شرکت درسال 2016 بود. از ویژگیهای خاص این خودرو مشبک جلو پنجره و چراغ‌های تمام LED آن  و همچنین مانیتور داخل آن است که به کاربران اندروید و IOS این امکان را می‌دهد  تا بتوانند با لمس آن براحتی به منوی گوشی خود دسترسی داشته باشد دارای موتور 8 سیلندر بوده و بدنه آنها به طور مخصوص برای رانندگی در شرایط سخت به‌ویژه در کوهستان طراحی شده است. 

و حالا این شرکت از مدل جدید جی ام سی سیرا 2017 خود رونمایی کرد. وجه تمایز  این مدل با هم نوع قبلی‌اش چرخ تانکی شنی آن به جای لاستیک‌های معمولی است. 

این چرخ‌ها دارای چراغ‌های LED است و حالتی شبیه بُرد اسکی روی برف دارد. تجربه رانندگی با این خودروی کانسپت بسیار لذت بخش است.

در ادامه ویدئویی جذاب از نمایش قدرت این خودرو ارائه شده است. 

 رونمایی وانت کانسپت جی ام سی سیرا 2017 با طراحی شگفت‌انگیز + فیلم

 رونمایی وانت کانسپت جی ام سی سیرا 2017 با طراحی شگفت‌انگیز + فیلم 

انتهای پیام/

رونمایی وانت کانسپت جی ام سی سیرا 2017 با طراحی شگفت‌انگیز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی از قدرت وانت کانسپت جی ام سی سیرا 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..