تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آ اس رم، مجوز ساخت ورزشگاه جدیدش را گرفت

۶۴۱۸۶۵

۱۵۹  بازدید

5 دسامبر 2017 به عنوان یک روز فوق العاده در تاریخ رم جاودان شد!

طرفداری: رمی ها شب بسیار خوش و تاریخی را سپری می کنند. ساعاتی پیش از مسجل شدن صعود و صدرنشینی در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا، جالوروسی ها موفق شدند به طور قطعی مجوز ساخت ورزشگاه جدیدشان را بگیرند.

با تایید وبسایت رسمی رم، سرانجام این باشگاه توانست اجازه نهایی برای ساخت ورزشگاهش را از شورای شهر و سایر سازمان مرتبط بگیرد. گرگ ها 5 سال پیش برنامه ساخت ورزشگاه اختصاصی خود را آغاز کردند و در این مدت موانع زیادی را از سر راه خود برداشتند. طبق برنامه انتظار می رود که ورزشگاه رم برای فصل 21-2020 آماده شود.

آ اس رم، مجوز ساخت ورزشگاه جدیدش را گرفت

امروز جلسه ای با حضور نمایندگان سازمان های مختلف و مدیران برگزار شد و طرفین بر سر برنامه ها به توافق رسیدند. رم توانست با اصلاحات فراوان، از جمله حذف دو برج تجاری، موافقت نهایی را کسب کند. در این رابطه، خانم ویرجینیا راجی شهردار رم در توئیتر نوشت:

نتیجه ای فوق العاده برای شهر است. موافقت با پروژه ای مدرن و خلاقانه، ساخت کمتر و اهمیت بیشتر به محیط زیست؛ فرصتی برای اشتغال بیشتر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آ اس رم، مجوز ساخت ورزشگاه جدیدش را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..