تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایزه هنگفتی که زن عربستانی برای یابنده گربه گمشده اش تعیین کرد+عکس

جایزه هنگفتی که زن عربستانی برای یابنده گربه گمشده اش تعیین کرد+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،یک زن عربستانی در ریاض پایتخت این کشور،آگهی در صفحه اجتماعی خود مبنی بر درنظر گرفتن جایزه ای هنگفت برای یابنده گربه گمشده خود، منتشر کرد.

این زن در آگهی خود نوشت:من گربه ای به نام" ببلا" را دو روز پیش در شما ریاض گم کرده ام،سن او تقریبا 7 ماه،چشمانش آسمانی، رنگش سفید بود و به گردنش طوقی شبیه گل داشت، هرکس که او را پیدا کند، 10 هزار ریال سعودی پاداش خواهد گرفت.

او همچنین از هشتگ #قطة_مفقودة_في_شمال_الرياض" در زیر پست خود استفاده کرد.

این اقدام زن عربستانی با واکنش های بسیاری از کاربران مواجه شد که در ادامه تعدادی از آنها را می خوانید.

خیلی ها برای این پول در زندان هستند/مردم برای نداشتن این مبلغ توسط صاحبخانه از خانه بیرون انداخته می شوند/فقط پول باد آورده را می توان برای چنین چیزهایی خرج کرد/ تو با این پول می توانی چندین گربه بخری ، حتی بهتر از این!

البته در این میان کسانی هم بودند که با صاحب گربه همدردی کرده بودند و به نظرشان رابطه و وابستگی که میان یک حیوان و صاحبش چیزی فراتر از این صحبتهاست.

جایزه هنگفتی که زن عربستانی برای یابنده گربه گمشده اش تعیین کرد+عکس

انتهای پیام/

پاداش هنگفتی که زنی در عربستان برای گربه گمشده اش در نظر گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایزه هنگفتی که زن عربستانی برای یابنده گربه گمشده اش تعیین کرد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..