تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری جالب در اینستاگرام مسعود ده‎نمکی + عکس

اینستاگردی؛به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود ده نمکی، نویسنده، کارگردان و طنز پرداز سینمای ایران در صفحه اینستاگرام خود، با انتشار تصویری طنز به یکی از اشتباهات رایج و متداول در هر قشری پرداخته وگریزی جالب به صفت ناپسند و غیر اخلاقی کم‌فروشی زده است.

مسعود ده نمکی در اینستاگرام خود نوشت: "به همین سادگی خیلی‌ها چیزی که می‌‌گویند با عملشان یکی نیست، می‌شود گندم نمایان جو فروش را هم از این تصویر خواند اما کم فروشی بد فروش چه در کسب و چه سیاست و چه در مدیریت بد است بد".

کنایه ده نمکی به

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری جالب در اینستاگرام مسعود ده‎نمکی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..