تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محرومیت سنگین برای رئیس فدراسیون فوتبال روسیه

ویتالی موتکو، رئیس فدراسیون فوتبال روسیه و مسئول برگزاری رقابت های جام جهانی، برای همیشه از فعالیت در رقابت های المپیک محروم شد.

به گزارش شما نیوز ، موتکو که بین سال های 2008 تا 2016، وزیر ورزش روسیه بود و در حال حاضر معاون نخست وزیر این کشور است، متهم است که در دوره کارش به عنوان وزیر ورزش روسیه، در دوپینگ سازمان یافته در ورزش این کشور نقش داشته که مهمترین آن، در جریان رقابت های المپیک زمستانی سال 2014 در سوچی بود.

 

 

 

 

براساس گزارش ها، کمیته اجرایی کمیته بین المللی المپیک همچنین ورزشکاران روسیه را از حضور در المپیک زمستانی سال 2018 در پیونگ چانگ محروم کرده و ورزشکاران این کشور تنها به صورت انفرادی و زیر پرچم کمیته بین المللی المپیک می توانند در این رقابت ها شرکت کنند.

 

موتکو که رئیس کمیته برگزاری جام جهانی 2018 روسیه هم هست، پیش از مراسم قرعه کشی این رقابت ها که جمعه برگزار شد، اتهامات در مورد نقشش در دوپینگ سازمان یافته در ورزش این کشور را رد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محرومیت سنگین برای رئیس فدراسیون فوتبال روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..