تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران اعلام شد

جزئیات چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران اعلام شدبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی باقریان، دبیر کل چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی گفت: چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران 19 آذر سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با ارائه برنامه‌های متعدد و متنوع و برنامه‌ریزی توسط دست‌اندرکاران این کنفرانس برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنفرانس یک پنل ویژه با حضور افرادی که تجارب گران‌بهایی در حوزه روابط عمومی دارند طراحی شده تا در موضوع کنفرانس سخنرانی کنند. همچنین مقالات افرادی که توسط کمیته داوران مورد پذیرش قرار گرفته، در چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران ارائه خواهند شد.

باقریان ادامه داد: در مجموع دو مقاله برگزیده که در حوزه روابط عمومی با عنصر خلاقیت و نوآوری تهیه شده که توسط پژوهشگران ‌آن ارائه خواهند شد.

وی گفت: امسال مقالات زیادی به دبیرخانه کنفرانس ارائه شده که برخی از آنها مرتبط با موضوع این کنفرانس بوده و متأسفانه برخی مقالات هم ربطی به موضوع نداشته‌اند؛ اما در مجموع مقالات مورد تأیید به تشخیص کمیته داوران برای انتشار در کتاب کنفرانس در نظر گرفته شده اند. ضمن اینکه سه مقاله برتر از بین آثار ارسال شده انتخاب و از خالقان این آثار در افتتاحیه کنفرانس تقدیر خواهد شد.

دبیر کل چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران تصریح کرد: در چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی عمومی ایران دو کتاب علمی ارزشمند رونمایی خواهد شد که کتاب اول با موضوع «روابط عمومی دانش‌محور و مدیریت محتوا» دارای 10 مقاله ارزشمند حاوی مجموعه آثار و مقالات کنفرانس قبلی یعنی سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران است و کتاب دوم با عنوان «استانداردهای روابط عمومی جلد سوم» در آیین‌ افتتاحیه کنفرانس رونمایی خواهد شد که حاوی فرایندهای مدیریتی است و بخشی از آن برای نخستین بار به راهنماهای حوزه روابط عمومی که توسط انجمن خبرگان روابط عمومی طراحی شده پرداخته است.

باقریان اظهار داشت: برنامه دیگری که تدارک دیده شده، انتشار ویژه‌نامه رنگی در 108 صفحه شامل مقالات و مصاحبه‌های علمی است. تهیه منشور خلاقیت بخش دیگری از برنامه‌های این کنفرانس است که این موضوع کلیدی می‌تواند موجب تأثیر بر حوزه روابط عمومی شود؛ به همین جهت تلاش کرده‌ایم تهیه این منشور کاربردی، موجب ارتقا و افزایش تأثیرگذاری فعالیت‌های روابط عمومی را شود.

دبیر کل چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران خاطرنشان کرد: ارائه نکات کلیدی مربوط به خلاقیت در حین سخنرانی‌های علمی برنامه بعدی چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران است که توسط دبیر کمیته علمی ارائه خواهد شد که این 15 نکته کلیدی و کاربردی می‌تواند برای شرکت‌کنندگان در این کنفرانس مفید باشد.

باقریان در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره برترین‌های روابط عمومی نیز در حاشیه این کنفرانس برگزار شده که برای اولین بار کاپ خلاقیت به 10 روابط عمومی برتر اهدا خواهد شد. امیدواریم با برگزاری این کنفرانس بتوانیم سهمی در اعتلای روابط عمومی ایران داشته و نقش خود را به نحو احسن ایفا کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..