تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمال خرازی: حشدالشعبی ضامن حفظ ثبات عراق است

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت:حشدالشعبی مایه افتخار و ضامن حفظ ثبات عراق است.

به گزارش شما نیوز ، سیدکمال خرازی و شیخ همام حمودی رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در نشست پرسش و پاسخ با عنوان «عراق پساداعش» که سه‌شنبه‌شب (۱۴ آذر) در شورای راهبردی روابط خارجی برگزار شد، به بررسی وضعیت این کشور بعد از خروج داعش پرداختند.

وزیر اسبق امور خارجه در این نشست درباره اظهارات مقام‌های غربی برای انحلال حشدالشعبی در عراق گفت: حشدالشعبی مایه افتخار عراق و ضامن حفظ ثبات عراق است و اروپایی‌ها حق ندارند در خصوص انحلال آن صحبت کنند. مردم عراق علاقه‌مند هستند که نیروهای حشدالشعبی وارد مجلس شوند.

ادامه دارد...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمال خرازی: حشدالشعبی ضامن حفظ ثبات عراق است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..