تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گردان را می‌خواهید نصف اصفهان را بدهید !

به نظر می رسد محمدرضا مهاجری سرمربی پدیده به هیچ وجه حاضر نیست شهاب گردن را در نیم فصل دوم از دست بدهد.

به گزارش شما نیوز ، عملکرد ضعیف لی اولیویرا در خط دروازه باعث شده تا سپاهان در پنجره تابستانی به دنبال تقویت تیم خود باشد و از شهاب گردان و رحمان احمدی به عنوان دو گزینه ی باشگاه با توجه به سابقه ای که در اصفهان دارند، نام برده می شود، اما مثل اینکه محمدرضا مهاجری اصلا دوست ندارد سنگربان با تجربه خودش را در نیم فصل دوم از دست بدهد.

اگرچه این روزها گردان به نیمکت پدیده منتقل شده و جلالی سنگربان ثابت تیم شده است، محمدرضا مهاجری در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر گسترش فولاد تبریز در پاسخ به سوالی در این خصوص گفت: گردان یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما است و اگر دوستان در سپاهان این بازیکن را می‌خواهند برای خرید گردان باید نصف سپاهان را به ما بدهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گردان را می‌خواهید نصف اصفهان را بدهید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..