تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشانه اصلی بازگشت ستاره "اس&am

ساعت24-بازیکنی که در دربی رسما به مربی آلمانی اعلام کرد که قصد ترک استقلال را دارد و شفر هم به وی گفت با این تصمیم هیچ مشکلی ندارد و می‌تواند از استقلال برود!

حسن بیت سعید هنگامی که شفر به استقلال آمد تصور می‌کرد شرایط عوض شود اما بعد از نیمکت نشینی در دربی رسما به مربی آلمانی اعلام کرد که قصد ترک استقلال را دارد و شفر هم به وی اعلام کرد با این تصمیم هیچ مشکلی ندارد و می‌تواند از استقلال برود!

این بازیکن از همان روز با فولادی ها توافق کرد که در نیم فصل به هر شکل ممکن به اهواز برگردد اما نشانه اصلی بازگشت بیت سعید به اهواز یک خودرو است.

مهاجم اهل خوزستان یک دستگاه پرشیای سفید رنگ صفر کیلومتر با نمره اهواز خریداری کرده و این روزها در تهران با آن تردد می‌کند و این موضوع نشان می‌دهد خودروی خود را هم برای تردد در خوزستان خریداری کرده و قصد ماندن در استقلال را ندارد.

پارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشانه اصلی بازگشت ستاره "اس&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..