تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظاتی جانسوز از تحویل وسایل شهید مدافع حرم بُریری به خانواده‌اش +فیلم

لحظاتی جانسوز از دیدار خانواده شهید مدافع حرم با شهید + فلیم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 17 اردیبهشت 95، معطر به عطر شهادت یکی دیگر از مدافعان حرم شد؛ علیرضا بریری مدافع حرم از لشکر عملیاتی 25 کربلا، که در منطقه خان طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ شهیدی 30 ساله از شهرستان بابلسر استان مازندران که از سال 94 با حضور فعالش در خاک سوریه، به دفاع از حرم عقیله بنی هاشم همت گماشته بود و در نهایت سر بر آستان جانان نهاد و فدایی دیگر از این خاندان پاک و با عظمت شد، پیکر پاک این شهید بزرگوار به همراه تعدادی از سایر همرزمانشان به دست تروریستهای تکفیری افتاد و هرگز به وطن بازنگشت. 

همسر شهید بریری خاطره و  توصیه هایی از آن شهید را این گونه بازگو می کند :

"علیرضا همیشه می‌گفت بی‌حجابی و بی‌ایمانی آفت جامعه است، اول حجابت را رعایت کن و هیچوقت بادت نرود همیشه نماز را اول وقت بخوانی. رهبر انقلاب را تنها نگذارید.فقط از خدا بترس نه از خلق خدا به‌خاطر جایگاه شغلی و مادیات دنیا، یاور مظلوم باش و به کسی ظلم نکن.

یادم میاد رفته بودیم کربلا، موقع برگشت همه دعای وداع می‌خواندن، ولی او نمی‌خواند، الان می‌فهمم چرا دعای وداع نمی‌خواند، او می‌گفت: اگر دعای وداع بخوانم دیگه نمیتونم برم کربلا، اما اون اکنون کربلاست.

ویدئوی سوزناک و تاثیرگذار زیر، انعکاسی کوتاه از حس و حال خانواده معظم این شهید بزرگوار در هنگام تحویل گرفتن وسایل شخصی این شهید والا مقام است.

انتهای پیام/

ویدئویی از تحویل گرفتن یادگاری های شهید بریری به خانواده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظاتی جانسوز از تحویل وسایل شهید مدافع حرم بُریری به خانواده‌اش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..