تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه جالب جمعی از دانشجویان به محمود صادقی پس از اتهام به آیت الله مکارم+عکس

جمعی از دانشجویان بسیج دانشگاه تربیت مدرس پس از اتهام زنی محمود صادقی نماینده مجلس به آیت الله مکارم هدیه جالبی به وی اهدا کردند.

 هدیه جالب جمعی از دانشجویان بسیج دانشگاه تربیت مدرس به محمود صادقی+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛جمعی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس به محمود صادقی نماینده مجلس لوح فشرده کتاب دوم دبستان و داستان چوپان دروغگو را اهدا کردند.

گفتنی است؛ چندی پیش محمود صادقی با انتشار توییتی یکی از بدهکاران بانکی را به آیت الله مکارم شیرازی منتسب کرد و پس از مدتی با توضیحات فرزند ایشان و تحقیقات کامل به خلاف گویی خود اعتراف کرد.این موضوع با واکنش تند کاربران فضای مجازی مواجه شد.

کاربران فضای مجازی با هشتک #نماینده_دروغگو علیه این نماینده مجلس و اظهار نظرش واکنش نشان دادند.

شایان ذکر است محمود صادقی روز گذشته از آیت الله مکارم شیرازی عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید:

اعتراف محمود صادقی به ادعای کذب خود نسبت به آیت الله مکارم شیرازی+عکس

واکنش تند کاربران به خلاف گویی محمود صادقی نسبت به آیت الله مکارم شیرازی+تصاویر

هدیه جالب جمعی از دانشجویان بسیج دانشگاه تربیت مدرس به محمود صادقی+عکس 

انتهای پیام/ 

هدیه جالب دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس به محمود صادقی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه جالب جمعی از دانشجویان به محمود صادقی پس از اتهام به آیت الله مکارم+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..