تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برادران فنونی‌زاده و فواد بابان؛ مهمان این هفته «پنجره‌ها»

برادران فنونی‌زاده و فواد بابان؛ مهمان این هفته «پنجره‌ها»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید واشقانی در برنامه دوم «پنجره‌ها»، گپ و گفتی صمیمی با مهدی و مرتضی فنونی زاده خواهد داشت.

برادران فنونی زاده جزو بازیکنان سابق فوتبال در تیم‌های استقلال و پرسپولیس بودند.

مهدی فنونی‌زاده به همراه تیم ملی ایران قهرمان بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن و به همراه تیم استقلال تهران قهرمان جام باشگاه‌های آسیا ۱۹۹۱ و در سال ۱۹۹۳ به عنوان سومین فوتبالیست برتر آسیا انتخاب شد.

شهرت او بیشتر به دلیل زدن ۲ گل از فاصله بسیار دور به تیم ملی عربستان در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۴ است. مرتضی فنونی‌زاده نیز سابقه بازی در تیم‌های راه‌آهن، سرباز، شاهین تهران، پرسپولیس تهران را دارد.

بخش بعدی «پنجره‌ها» گفتگوی سولماز اصغری با فواد بابان است. اصغری و بابان هر دو از گویندگان با سابقه خبر و همکاران قدیمی هستند که این هفته روبه‌روی یکدیگر می نشینند تا صحبت های جالب و شنیدنی راجع به سال‌های فعالیت خود داشته باشند.

گفتنی است؛ «پنجره‌ها» به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی و اجرای مجید واشقانی، هر هفته جمعه ساعت 10 تا 12 از شبکه آموزش پخش می‌شود.

انتهای پیام/

برادران فوتبالیست به شبکه آموزش می آیند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برادران فنونی‌زاده و فواد بابان؛ مهمان این هفته «پنجره‌ها»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..