تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام ۱۰ هزارناظر ویژه در گوگل برای پالایش ویدئوهای نامناسب کودکان در یوتیوب

استخدام ۱۰ هزارناظر ویژه در گوگل برای پالایش ویدئوهای نامناسب کودکان در یوتیوب

 

به گزارش خبرآنلاین، پس از اعتراضات شدید به وجود ویدئوهای نامناسب با محتوای خشن وتهاجمی علیه کودکان، گوگل تصمیم گرفته است تا ناظران ویژه‌ای را به استخدام در بیاورد تا محتوای یوتیوب را پالایش کنند.

بر این اساس سال آینده 10 هزار کارشناس به تیم یوتیوب می‌پیوندند تا محتوای ویدئوها را از نظر خشونت فیزیکی و جنسی و مضر برای کودکان بررسی و ارزیابی کنند.

مدیر اجرایی یوتیوب خانم Susan Wojcicki پس از انتشار سلسله گزارش‌هایی علیه این سایت درباره توسعه خشونت، محتوای نژادپرستانه و ویدئوهای نامناسب کودکان تصمیم به این کار گرفته است.

وی افزود علاوه بر استخدام 10 هزار ناظر، با استفاده از «یادگیری ماشین» و هوش مصنوعی اقدام به حذف خودکار محتوای مشکوک روی یوتیوب خواهند کرد. مهندسان یوتیوب الگوریتمی را بر اساس پالیسی‌های تعریف شده خود، تهیه کرده و در حال غنی‌سازی آن هستند تا با محتوای افراطی و خشونت آمیز و همچنین نامناسب برای کودکان مبارزه کنند.

بدین ترتیب هم نظارت مستقیم انسانی وهم ماشینی روی محتوای یوتیوب پس از انتشار مدیریت می‌کنند.

نیویورک تایمز در گزارشی اخیرا نوشت فیلم‌های سوء استفاده از کودکان، شکنجه دختران کم سن و سال و تولید تصاویر متسهجن از بچه‌های کم سن و سال با «وب کم» و انتشار آن روی یوتیوب رواج یافته است.

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام ۱۰ هزارناظر ویژه در گوگل برای پالایش ویدئوهای نامناسب کودکان در یوتیوب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..