تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دام شیطانی برای زن جوان‎ / کیا وقتی وارد خانه شد دهانم را گرفت و..! + عکس

پسر جوان در اقدامی وحشیانه به بهانه کمک، زن جوان را تا خانه اش همراهی کرد و در یک حمله برق آسا نقشه تجاوز شیطانی اش را به اجرا رساند.

به گزارش شما نیوز ، پسر جوان در اقدامی وحشیانه به بهانه کمک، زن جوان را تا خانه اش همراهی کرد و در یک حمله برق آسا نقشه تجاوز شیطانی اش را به اجرا رساند.

در این حمله ناجوانمردانه که حدود ساعت 6 صبح اتفاق افتاد، «کیا گریسولی» 23 ساله با دیدن زن تنهایی که از سفر بازگشته بود به طرفش رفت و به بهانه کمک و با حرف‌های فریبنده به او نزدیک شد. 


زن فریب خورده نیز به تصور اینکه او یک جوانمرد است قبول کرد تا برای انتقال چمدان هایش به او کمک کند. اما دقایقی بعد که آنها به خانه رسیدند، پسرجوان در هجومی رعدآسا دهان زن جوان را گرفت و او را به داخل کشاند. این شیطان  صفت بی‌توجه به التماس‌های طعمه‌اش او را مورد تجاوز   قرارداد و بعد هم گریخت.

پس از اعلام شکایت قربانی ماجرا، مأموران پلیس  وارد عمل شده و با استفاده از اطلاعاتی که زن جوان در اختیارشان قرارداده بود و همچنین تصاویر دوربین‌های مداربسته، خیلی سریع، جوان تبهکار را دستگیر کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دام شیطانی برای زن جوان‎ / کیا وقتی وارد خانه شد دهانم را گرفت و..! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..