تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف روسيه از جام جهاني فوتبال 2018

رئیس موسسه سازمان های ملی ضد دوپینیگ برگزاری رقابت های جام جهانی روسیه را بدون حضور میزبان پیشنهاد داد.

جوزف پنسی رئیس موسسه سازمان های ملی ضد دوپینگ اعلام کرد،فدراسیون بین المللی فوتبال باید تحقیقات خود را در مورد دوپینگ فوتبال روسیه شروع کند و از توقف تیم این کشور در جام جهانی 2018 نترسد.


وی افزود:فیفا موظف است این وضعیت را فوری بررسی کند که در غیر این صورت جام جهانی در روسیه با مشکلات بزرگی مواجه می شود.فدراسیون باید آمادگی و انگیزه هر گونه اتفاقی را داشته باشد و من پیشنهاد می دهم که جام جهانی 2018 روسیه بدون تیم ملی فوتبال روسیه برگزار شود.هر رقابت بین المللی می تواند بدون تیم میزبان برگزار شود و اکنون این اتفاق چرا برای روسیه رخ ندهد؟


این در حالی است که مسئولان روسی بارها اعلام کردند که حاضرند در هر زمان می توانند مدارک لازم را برای اثابت انجام تست دوپینگ تیم ملی روسیه طبق شرایط بین المللی، ارائه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف روسيه از جام جهاني فوتبال 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..