تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزارت خارجه مصر: ترور علی عبدالله صالح اقدامی خطرناک است

ساعت 24- وزارت خارجه مصر به کشته شدن علی عبدالله صالح واکنش نشان داد و آنرا عامل تنش بیشتر در یمن دانست.

به گزارش النشره، وزارت خارجه مصر به کشته شدن علی عبدالله صالح واکنش نشان داد.

وزارت خارجه مصر اعلام کرد: ترور علی عبدالله صالح، اقدامی خطرناک است که دودستگی و تنش در یمن را افزایش می دهد.

وزارت خارجه مصر بیان کرد که تحولات در یمن بازتاب خطرناکی از بحرانی است که در نتیجه دخالت خارجی و کودتا علیه مشروعیت رخ داده است.

شایان ذکر است قبلا وزارت کشور یمن خبر کشته شدن «علی عبدالله صالح» رئیس جمهور پیشین یمن و رئیس حزب کنگره مردمی این کشور را تأیید کرده بود.

به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، در بیانیه وزارت کشور یمن آمده که بحرانی که گروه های مسلح در صنعا ایجاد کرده بودند به پایان رسیده است و سرکرده این افراد  به همراه شماری از چهره های وابسته به او  کشته اند.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزارت خارجه مصر: ترور علی عبدالله صالح اقدامی خطرناک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..